جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 دی 1392     
آخرین خبر از بیمه تکمیلی بازنشستگان

تسنیم: علی‌اصغر بیات اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی، این سازمان پرداخت 20 درصد از حق بیمه، بیمه تکمیلی را تقبل کرده که با توجه به رقم 20 هزار و 200 تومانی کل حق بیمه، رقم کمک سازمان تامین اجتماعی برای هر بازنشسته بیمه‌شده 4 هزار تومان است.
 

 وی ادامه داد: پس از اتمام قرداد با بیمه دی، کانون قراداد جدید بیمه تکمیلی را از تاریخ 92/9/1 با بیمه آتیه‌سازان حافظ منعقد کرد و این قرارداد تا تاریخ 93/9/1 اعتبار دارد و تمام بازنشستگان و مستمری بگیران وارد قرارداد جدید شدند، اما سه ماه فرصت دارند تا در صورت عدم تمایل نسبت به انصراف خود از این قرارداد اقدام کنند لذا پرداخت کمک هزینه حق بیمه از سوی سازمان به بازنشستگانی تعلق می‌گیرد که بعد از گذشت این سه ماه جزء قرارداد باشند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی همچنین گفت: افرادی که از این قرارداد انصراف بدهند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر کانون استان یا شهرستان خود، مبلغی که بابت حق بیمه از حقوقشان کسر شده را پس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد جامعه هدف کانون، ما قصد داریم بخشی از پراختی سازمان را در زمینه پوشش بیمه عمر برای بازنشستگان هزینه کنیم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: