جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 تير 1393     
تدارک برنامه های متنوع ورزشی برای شهروندان منطقه 21 در ماه مبارک رمضان

 

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،رئیس اداره ورزش شهرداری منطقه 21 از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

بیابانی با اعلام در این باره گفت: اداره ورزش بانوان منطقه در نظر دارد در ایام ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال و والیبال را از روز 15 تیر در مجموعه های ورزشی الزهرا(س) و دریا برگزار کند و تا کنون بیش از 45 تیم فوتسال و20 تیم والیبال برای حضور اعلام آمادگی کرده اند.

وی در خصوص برگزاری مسابقات ویژه آقایان نیز اظهار داشت: قرعه کشی مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور 120 تیم در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در تاریخ 6تیرماه در محل اداره ورزش منطقه برگزار خواهد شد و مسابقات از تاریخ 8 تیرماه از ساعت 21 لغایت 2 بامداد در مجموعه های ورزشی یاس،دریا ،ولایت و وردآورد برگزار خواهد شد.

بیابانی در ادامه درباره نحوه برگزاری این مسابقات  بیان داشت :مسابقات ابتدا در سطح نواحی برگزار وتیمهای برتر به مسابقات منطقه ای اعزام می شوند و تیم اول منطقه به مسابقات المپیاد ورزشی محلات شهرداری تهران را می یابد.

این مقام مسئول در خصوص دیگر برنامه های اداره ورزش چنین گفت: برگزاری مسابقات فوتبال7نفره، بدمینتون، دارت فوتبال دستی ، تنیس روی میز ، شطرنج ، دوچرخه سواری والیبال ، تکواندو، شنا ،ژیمناستیک ،کشتی،کاراته در مجموعه های  ورزشی چند منظوره و بوستانها و زمین های چمن سطح منطقه از تاریخ 8تیرماه لغایت 7مرداد ماه بعد از نماز مغرب عشاء در دستور کار این اداره قرار دارد.

مدیر اداره ورزش منطقه 21 در پایان تصریح کرد: در این ایام در بوستان نرگس برنامه های تفریحی و متنوع ورزشی شامل قایق رانی ،پینت بال ، دارت ، شطرنج و پینگ پنگ بعد ازنماز مغرب و عشا ویژه شهروندان منطقه برگزار خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: