جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 تير 1393     
در ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی در راس امور سازمان پایانه ها و پارک سوارهاست

 

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز؛مدیر روابط عمومی سازمان پایانه ها و پارک سوارها با توجه به حلول ماه مبارک رمضان به برنامه های این سازمان در زمینه های مختلف فرهنگی و دینی اشاره کرد و گفت : سازمان پایانه ها و پارک سوارها با شروع ماه مبارک رمضان اقدام به ایجاد تمهیداتی در جهت رفاه حال مسافران و مراجعین به پایانه ها کرده است .

آماده سازی و غباررویی مساجد و نمازخانه ها ، هماهنگی های لازم با غرفه های مواد غذایی مستقر در پایانه ها و نیز نظارت بیشتر بر بهداشت مواد غذایی از جمله اقداماتی است که در این زمینه به انجام می رسد.

فروغی در خصوص راه اندازی ایستگاه های صلواتی افزود: در تمام پایانه های شهری ، ایستگاههای اضطراری صلواتی حداقل افطاری را در اختیار مسافران قرار خواهند داد . از برنامه های دیگر مذهبی در این ماه ، طرح "نسیم بهشت " با حضور شخصیتهای روحانی برای پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی و محفل انس با قرآن بعد از نماز مغرب و عشاء است.

وی با توجه به استقبال و درخواست مشتریان و مسافران پایانه ها از اقدامات فرهنگی در ماه مبارک رمضان بیان داشت : برقراری نمایشگاه های کتاب های ادعیه و دینی و قرآن های نفیس و جیبی یکی از اقداماتی است که همه ساله با استقبال از جانب مسافران مواجه شده است.

ضمنا" امسال قرار است دعای هر روز ماه مبارک برای کارکنان سازمان پایانه ها و پارک سوارها و نیز مشترکین و مسافران بصورت پیامک ارسال شود.

فروغی درخاتمه با اشاره به پی گیری این سازمان در زمینه انتقال پایانه شرق- غرب- و جنوب به مکانهای دیگری از شهر به منظور حل گره ترافیکی در این مناطق تصریح کرد : این سازمان با توجه به نیاز شهروندان به شهری عاری از آلودگی های هوا، زیست محیطی ، صوتی و بصری اقدامات کارشناسانه ای به جهت انتقال این پایانه ها به نقاط دیگری از شهر انجام داده است که در آینده نزدیک به جزئیات اجرایی آن خواهیم پرداخت .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: