جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 تير 1393     
بازسازی نماها و بناهای قدیمی و تاریخی در منطقه 12

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 12، از بازسازی نماها و بناهای قدیمی و تاریخی در این منطقه خبر داد.

حمیدرضا کفایی محمدنژاد مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 12 گفت: اجرای طرح بازسازی نماها و بناهای قدیمی و تاریخی منطقه 12 در دستور کار اداره زیباسازی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور حفظ آثار تاریخی و هویت معماری ایرانی، افزایش پویایی و چشم‌اندازهای بصری، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجراست.

کفایی محمدنژاد اظهار داشت: در این طرح عملیات اجرایی نماسازی، جداره‌سازی،‌ پاکسازی نما، بازسازی نماها و بناهای قدیمی و تاریخی در سه ماه تابستان سال 93 انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: پاکسازی نما، جداره‌سازی، بازسازی با متریال‌های جدید، بازسازی نماهای قدیمی و تاریخی با آجر و معماری سنتی و قدیمی مرمت و بازسازی پنجره‌ها و جداره‌های بناهای تاریخی و قدیمی از اقدامات اجرایی این طرح است.

کفایی محمدنژاد خاطرنشان کرد: فاز دوم بازسازی نماها و بناهای تاریخی منطقه 12 با مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری تهران و شهرداری منطقه 12 در تابستان سال 93 اجرا می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: