جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 تير 1393     
ضرورت تحقق مدیریت واحد شهری در کشور

 

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت حمایت از طرح های زیست محیطی شهرداری تهران گفت: توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از مهم ترین راهکارهای حل معضل ترافیک و آلودگی هواست.

دکتر حسین امیری خامکانی افزود: تراکم ترافیک و آلودگی هوا از جمله پیامدهای تراکم جمعیت و خودرو در شهرهای بزرگ جهان است اما بسیاری از این شهرها توانسته اند با به کارگیری راهکارهای کارشناسی از جمله توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بر این مشکل فائق آیند.

وی با اشاره به اینکه تهران به عنوان پایتخت کشورمان هدف بسیاری از مراجعات اداری و درمانی هموطنانمان از سراسر کشور و حتی جهانگردانی از سایر کشورهای دنیاست، اظهار کرد: از این رو نگاه به حل معضلات تهران باید ملی و حتی فرا ملی باشد.

 امیری خامکانی با بیان این که در دولت گذشته از سوی مجلس مصوب شد 4 میلیارد دلار برای توسعه متروی تهران و سایر کلان شهرهای کشور پرداخت شود، تصریح کرد: متأسفانه این مصوبه از سوی دولت محقق نشد و همین امر تکمیل متروی تهران را به تعویق انداخت و تورم، هزینه های این پروژه را افزایش داد.

 نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر ضرورت تحقق مدیریت واحد شهری در کشورمان خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان، شهرداری ها علاوه بر تصدی چنین موضوعاتی، متصدی تمام امور شهروندان از صدور شناسنامه گرفته تا ثبت ازدواج هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: