جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 دی 1392     
دلایل جدایی نکونام از نگاه قلعه‌نویی

مهر: امیر قلعه نویی که طی روزهای گذشته درگیر ماجرای جدایی جواد نکونام از استقلال بوده با اشاره به اینکه در همه جای دنیا این انتقال ها به یک صورت انجام می شود اما در ایران شرایط متفاوت است گفت: در این موارد وقتی بازیکنی از یک باشگاه پیشنهاد دارد باید درخواست رسمی اش به باشگاه آن بازیکن برسد که ما هنوز درخواستی برای پیوستن این بازیکن به تیمی را ندیده ایم.

قلعه نویی که صبح امروز شنبه با رادیو ورزش گفتگو می کرد با تکرار مجدد نحوه جدایی پژمان منتظری و فرهاد مجیدی از استقلال به دلایل جدایی نکونام از جمع آبی پوشان اشاره کرد و گفت: چند روز پیش از مدیرعامل باشگاه پرسیدم که نکونام با باشگاه قرارداد دارد که پاسخ ایشان مثبت بود. به همین خاطر گفتم بهتر است اول پیشنهادی که دارد را ببینیم بعد براساس منافع باشگاه تصمیم بگیریم. البته این ماجرا با صحبت هایی که در برنامه نود مطرح شد کمی فرق کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: دو روز پیش در تمرین استقلال جواد پیش من آمد و گفت که بهتر است این ماجرا را تمام کنیم چرا که یک مشکل درون خانوادگی است. من هم گفتم مسئله ای نیست و با هم خداحافظی کردم. روز جمعه هم در تمرین حضور نداشتم و در نشست خبری بودم و بعد از آن هم راهی هتل شدم که دیدم نکونام نیامده. درست است که او در یک سال و نیم گذشته برای تیم زحمت کشیده اما این رفتارهایش درست نیست.

وی با بیان اینکه نکونام گلایه هایش را به او گفته است خاطرنشان کرد: نمی خواهم مسائل درون خانوادگی را رسانه ای کنم اما ظاهرا نکونام چند بار به فتح الله زاده زنگ زده ولی ایشان نتوانسته بودند پاسخ جواد را بدهد که ظاهار آقای فتح الله زاده از دست جواد ناراحت بوده. با این حال مدیرعامل باشگاه سه بار به من تاکید کرده که مخالف جدایی نکونام است. هنوز هم اعتقاد دارم اول باید پیشنهادی که برای نکونام آمده را ببینیم و برسی کنیم و بعد از آن تصمیم بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان که اینکه در امور مالی هیچ کدام از بازیکنان و همکارانش دخالت نمی کند افزود: تا آنجایی که می دانم نکونام با باشگاه استقلال قرارداد دارد اما برخی عنوان می کنند که وی با پرداخت صد هزار دلار می تواند بازیکن آزاد باشد. البته باید این مورد بررسی شود.

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: