جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 تير 1393     
طرح‌ حمله به سفارت روسیه درلبنان

تسنیم: منابع امنیتی فاش کردند که افراد مسلح برای حمله به سفارت روسیه در لبنان طرح‌هایی را آماده کرده‌اند.

به گزارش روزنامه الخبار لبنان، یک منبع امنیتی به کادر سفارت روسیه اطلاع داده است، تهدیدهایی که از چندین ماه پیش و بعد از فروپاشی گروه‌های مسلح در سوریه به آنها رسیده بود، همچنان به قوت خود باقی است.

در کنار این مسئله ده‌ها گزارش از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی روسی و غربی، سفارت روسیه در بیروت را در جریان نقشه‌های این افراد تندرو قرار داده است.

همچنین یک منبع از سفارت روسیه به روزنامه الاخبار لبنان، گفت: تهدید گروه‌های مسلح در برخی از موارد به صورت مستقیم بوده  که برخی از کارمندان سفارت از طریق تماس تلفنی تهدید و به آنها هشدار داد شده است که به دلیل نقش روسیه در حمایت از بشار اسد عملیات‌های انتقام جویانه جهت حمله به سفارت روسیه در لبنان طراحی شده است.

همچنین بر اساس جدیدترین گزارش‌ها که دستگاه‌های اطلاعاتی غرب آن را ارائه کرده‌اند، گروه‌های تندور طرح‌هایی برای حمله به سفارت روسیه در لبنان آماده کرده‌اند.

منابع امنیتی فاش کردند که نیروهای یونیفیل یک نسخه از این گزارش‌ها را دریافت کرده‌اند و یک منبع در سفارت روسیه گفت: این افراد تنها مزدوران و ابزارهایی هستند که طرف‌های خارجی آنها را برای انجام عملیات‌های میدانی به کار می‌گیرند‌؛ ولی با این وجود روس‌ها به این تهدیدات به صورت جدی نگاه می‌کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: