جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 تير 1393     
اضافه شدن 500اتوبوس به ناوگان و تقویت خطوط منتهی به بازار

به گزارش شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ضمن تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان با تاکید بر خدمت رسانی ویژه به شهروندان گفت: تمامی کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به روزه داران در ماه مبارک آماده باش کامل هستند.

پیمان سنندجی اظهار کرد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان  امسال مصادف با تیرماه شده است و روزه داری در این فصل ساعات طولانی را شامل می شود، بنابراین خدمات رسانی بهتری باید به شهروندان صورت گیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا اقداماتی انجام داده ایم که از آن جمله  آماده باش کامل به تمام نیروها به ویژه آماده سازی 500 دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی در بعدازظهرهاست تا از این طریق شهروندان سهولت تردد فراهم آید.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران همچنین بیان کرد: تقویت خطوط منتهی به بازار در راستای کاهش ترافیک عصرگاهی و منتهی به زمان افطار یکی دیگر از اقدامات ما خواهد بود که برای این منظور اتوبوس های دارای کولر و سیستم سرمایشی مناسب در نظر گرفته شده است.

سنندجی با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به منظور رفاه حال شهروندان برنامه ریزی وسیعی در ماه مبارک دارد، گفت: ضمن خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در طول این ماه، در ایام قدر و مناسبت های این ماه نیز اتوبوس به تعداد کافی به  مقصد اماکن مذهبی در نظر گرفته می شود.عیدسعید فطر، روز قدس، شبهای قرآن در باغ موزه دفاع مقدس و نیز شبهای قدر ازجمله مراسم هایی است که در این ماه برگزار خواهد شد که در شرکت واحد تامین اتوبوس به اندازه کافی برای جابه جایی شهروندان در دستور کار است.

وی درادامه خاطر نشان کرد: حداقل 50 درصد از اتوبوس های شهر تهران فاقد سیستم کولر هستند که علت آن هم مربوط به کارخانه سازنده می شود و هم به نوع ساختار اتوبوس ها برمی گردد. به بیان دیگر بخشی از اتوبوس ها در طراحی اولیه توسط کارخانه فاقد سیستم کولر طراحی شده و بخشی دیگر ازاتوبوس ها مانند اتوبوس های گازسوز به دلیل نوع ساختار موتور قابلیت نصب کولر را ندارند که این امر ضرورت و اهمیت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تبدیل اتوبوس های فعلی را به اتوبوس های مدرن اشکار می کند. حال آنکه موضوع عدم نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، عدم تخصیص هر ساله هزار دستگاه اتوبوس و عدم تامین اعتبار 82.5 درصدی برای وارد کردن اتوبوس ها تبدیل به یک موضوع نخ نما شده تا درنهایت نتوان امکانات رفاهی مطلوب را در تردد با اتوبوس ها برای شهروندان فراهم کرد.

سنندجی همچنین تصریح کرد: با این وجود ما کنترل و نظارت کامل بر اتوبوس ها که دارای سیستم سرمایشی و کولر هستند داریم و با رانندگان متخلفی که از این سیستم ها جهت آسایش شهروندان استفاده نمی کنند، برخورد خواهیم کرد .در حال حاضر بیش از 95 درصد از کولرهای اتوبوس های شرکت واحد فعال است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: