جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 تير 1393     
دولت و مجلس بر سر ساماندهی شهر تهران به تفاهم رسیدند

 

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،یک عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی از توافق نهایی دولت و مجلس بر سر یک متن مشخص در خصوص ساماندهی شهر تهران خبر داد.

محمدابراهیم رضایی در خصوص دستور کارهای امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، گفت: یکی از موضوعات مورد بررسی، بحث ساماندهی به شهر تهران و یا به‌اصطلاح طرح انتقال پایتخت بود که این موضوع با حضور معاون پارلمانی رییس‌جمهور و مسئولین مربوطه بررسی شد.

وی ادامه داد: حجت‌السلام انصاری نقطه نظرات دولت را مطرح کردند و در نهایت مجلس و دولت به یک متن مشترک مورد توافق در خصوص بحث ساماندهی شهر تهران رسید و این متن مورد تایید قرار گرفت که به صحن مجلس رفته و در صورت تصویب در آنجا نیز به شورای نگهبان می‌رود.

این عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی همچنین خاطرنشان کرد: بحث افزایش تعداد نمایندگان نیز که کار بررسی آن در کمیته ویژه کمیسیون به پایان رسیده بود و در کمیسیون نیز تصویب شده بود مورد بررسی قرار گرفت و بنا شد این طرح با نمایندگان استان‌ها نیز هماهنگ شود که امروز نمایندگان استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی برای این هماهنگی در جلسه کمیسیون شرکت کردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: