جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 دی 1392     
برگزاري دومين جشنواره بزرگ ترافيك، كودك و خانواده در بوستان پلیس

به گزارش گروه مناطق شهری شهرداری نیوز ، معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 4 از برگزاري دومين جشنواره بزرگ ترافيك، كودك و خانواده با موضوع آموزش ترافيك، در بوستان پليس خبر داد .

مهندس سيد محمد مهدي ميرزايي، معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 4، با بيان اين مطلب افزود: معاونت حمل و نقل و ترافيك منطقه با درك اهميت نقش آموزش در ارتقاء و گسترش فرهنگ صحيح ترافيكي در سطح جامعه و با توجه ويژه به مقوله آموزش فرهنگ ترافيك به كودكان و نوجوانان و با هدف ارتقاي سطح فرهنگ ترافيك و افزايش سطح آگاهي در اين طيف سني جامعه، اقدام به برگزاري «دومین جشنواره بزرگ ترافيك، كودك و خانواده» همراه با برگزاري مسابقات متنوع با موضوع ترافيك و كودك در بخشهاي نقاشي، داستان، شعر، كاردستي، عكس و روزنامه ديواري نموده است .

وي افزود: از جمله برنامه هاي اين جشنواره علاوه بر اهداي جوايز ارزنده به آثار برگزيده، مي توان به اجراي برنامه هاي شاد و سرگرم كننده كه مشخصاً با القاي غير مستقيم آموزش هاي ترافيكي تدارك ديده شده است، به همراه پذيرايي اشاره كرد .

مهندس ميرزايي گفت: دانش آموزان علاقمند در محدوده ي سني 5 تا 14 سال مي توانند حداكثر تا تاريخ 20 دي ماه، آثار خود را در بخش هاي ذكر شده، به مكان جمع آوري اين آثار، مستقر در پارك آموزش ترافيك منطقه 4 واقع در ضلع شمال شرقي بوستان پليس ارسال نمايند.

وي همچنين افزود: اين ويژه برنامه ها كه از 9 آبان ماه و همزمان با روز خانواده در منطقه 4 آغاز گرديده، پس از ماه سوگواري سرور و سالار شهيدان حسين بن علي (ع)، و با شروع ماه ربيع الاول هم اكنون و بصورت مستمر و پيگير در سطح منطقه 4 شهرداري تهران برگزار خواهد شد .

گفتنی است؛ علاقه مندان مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به پايگاه اينترنتي پارك آموزش ترافيك منطقه 4 به نشانيwww.trafficpark4.ir مراجعه و يا با شماره تلفن هاي77389481-2 تماس حاصل نمايند .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: