جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 تير 1393     
دومین بوستان بانوان در قزوین احداث می‌شود

به گزارش شهرداری نیوز، «براساس برآورد صورت گرفته، اعتبار مورد نیاز برای انجام این پروژه 30 میلیارد ریال است.این پارک در زمینی به مساحت دوهکتار در بلوار شهید صیاد شیرازی (جنب ایستگاه آتش نشانی) احداث می‌شود.»

شهردار قزوین گفت: از اواسط تیرماه سال جاری عملیات عمرانی احداث دومین بوستان بانوان در شهرک مینودر در زمینی به مساحت دو هکتار آغاز می‌شود.

مسعود نصرتی افزود: احداث بوستان بانوان در شهرک مینودر از پروژه‌های عمرانی منطقه سه شهرداری قزوین در سال جاری است که در زمینی به مساحت دوهکتار در بلوار شهید صیاد شیرازی (جنب ایستگاه آتش نشانی) احداث می‌شود.

وی درباره اعتبارات این پروژه گفت: براساس برآورد صورت گرفته، اعتبار مورد نیاز برای انجام این پروژه 30 میلیارد ریال است.

وی ابراز امیدواری کرد: باتوجه به نیاز ساکنان منطقه مینودر به فضای سبز و بوستان، اجرای این گونه پروژه‌ها می‌تواند زمینه رضایت مندی ساکنان این مناطق را در پی داشته باشد و سعی می شود این پروژه در حداقل زمان ممکن اجرایی شود.

نصرتی بیان کرد: این بوستان دارای امکاناتی نظیر مبلمان، ست‌های ورزشی، کافی شاپ، سرویس بهداشتی، آبخوری، سردرب، آلاچیق و امکانات و تسهیلات ویژه بوستان بانوان و غیره است.

شایان ذکراست، مسعود نصرتی، شهردار قزوین در نشست خبری اردیبهشت ماه 93 وعده داده بود که تا هفته قزوین(شهریور) هر شنبه از طریق رسانه‌ها، پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری و کلنگ زنی شهرداری قزوین به شهروندان معرفی می‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: