جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 تير 1393     
بیمه نامه اعتباری سفر صادر می شود

مهر: مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت بیمه ایران اظهار داشت: با عقد قرار داد و اجرای یک نوع همکاری بیمه ای که فرصت خوبی در صنعت گردشگری ایجاد می کند در نظر داریم تا در توسعه مکانی و زمانی  خدمات گردشگری و سفر به هم میهنان گام مؤثری برداریم.

معاون گردشگری در ادامه بیان داشت: با توجه به این تفاهم نامه، سفر و گردشگری می تواند در سبد خانوار جای گیرد و هموطنان عزیز بتوانند از خدمات مؤثر بیمه ای نیز بهره لازم را ببرند و به راحتی از موجودی خود برای سفرهای متنوع استفاده کنند.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه ایران قدیمی ترین شرکت بیمه در سطح کشور است و ظرفیت خوبی در بحث مربوط به سرمایه گذاری و ارائه خدمات بیمه ای دارد، افزود: امضای این تفاهم نامه، شروع مطالعات و طراحی های اجرایی درخصوص بیمه نامه اعتباری و فروش اقساطی سفر به شمار می آید که با بررسی، انتخاب و توافقات صورت گرفته در مراحل بعدی شاهد رونمایی طرح اجرایی بیمه اعتباری سفر در راستای توسعه گردشگری خواهیم بود.

رحمانی با اشاره به برقراری هماهنگی های لازم در خصوص اجرای این طرح گفت: هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی دولتی، نهادهای عمومی و سازمان های غیردولتی و شرکت های خصوصی صورت گرفته تا برای استفاده از خدمات این طرح پرسنل خود را تشویق کنند.

محمود امر اللهی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در نشست امضای این تفاهم نامه گفت: شرکت بیمه ایران امیدوار است با شروع همکاری های مشترک بیمه و گردشگری  شاهد رونق هر چه بهتر صنعت گردشگری گردد و همچنین هموطنان بتوانند بهره بیشتری از سفر و گردشگری داشته باشند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران بیان داشت: صنایع مختلف اگر در حوزه کاری خود فعالیت داشته باشند رونق خاص خود را دارند اما تعامل و ارتباط نزدیک صنایع با یکدیگر ، رشد مضاعف را به همراه دارد. از این رو صنعت بیمه در نظر دارد با شروع همکاری های فی مابین با صنعت گردشگری از توسعه قابل توجه هر دو بخش بهره لازم را ببرد.

وی گفت: شرکت بیمه ایران در بخش سرمایه گذاری حوزه گردشگری نیز برنامه هایی دارد که در همکاری های بعدی فی مابین این موضوعات اطلاع رسانی می شود.

از مهمترین مفاد این طرح، "فراهم آوردن تمهیدات لازم برای صدور بیمه نامه اعتباری  و فروش اقساطی سفر، انتخاب یک بانک عامل برای اجرای این طرح ارتباط با شرکت های مجری خدمات بخش گردشگری و انعقاد تفاهم نامه های لازم در این خصوص از طرف شرکت بیمه ایران" و "معرفی طرح به تولیدکنندگان خدمات گردشگری، هماهنگی لازم با دستگاه اجرایی دولتی، نهادهای عمومی و سازمان های غیر دولتی و شرکت های خصوصی برای اجرای این طرح و استفاده از ظرفیت های موجود   در راستای هر چه بهتر پیشرفت این طرح می باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: