جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 تير 1393     
ساماندهی معابر اطراف مساجد شهر تهران

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،با عنایت به نزدیک شدن ماه بهار قرآن، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مصمم است با مشارکت و همراهی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نسبت به آرام سازی معابر و تسهیل عبور و مرور همشهریان تهرانی به مساجد اقدام کند.

از هفته گذشته هر یک از مناطق پلیس راهور تهران بزرگ با اعزام تیم‌های کارشناسی ترافیکی به اطراف مساجد بخصوص مساجدی که در معابر اصلی واقع شده‌اند، شروع به شناسایی معابر پر رفت و آمد، پیاده راه‌ها، تابلوهای ترافیکی مورد نیاز، چراغ‌های راهنمایی، سرعتگاه و ...کرده تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، نیازهای موجود برطرف تا مردم دیندار تهرانی با آرامش و آسودگی خیال بتوانند با حضور در مسجد از معنویات این ماه بهره برداری لازم را داشته باشند.

یادآور می‌شود که به هنگام تردد در معابر بصورت پیاده و برای حضور در مساجد یا خروج از مراسمات باید عابرین پیاده از محل‌هایی که دارای نور و روشنایی کافی است تردد کنند و به صورت ناگهانی وارد معبر نشوند. همچنین عابرین از محل‌های خط کشی شده و پل‌های هوایی استفاده و از توقف‌های سد معبری و دوبله جدا پرهیز کنند.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مردم شریف تهران درخواست دارد در روزهای پربرکت ماه مبارک رمضان به خصوص شب‌های معزز قدر، خدمتگزارانشان را نیز از دعای خیر بی‌نصیب نگذارند تا با انرژی و توان دو چندان در روزهای گرم این ماه بتوانند خدمت رسانی کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: