جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 31 خرداد 1393     
حمایت مجلس از اقدامات زیست محیطی مدیریت شهری تهران

 به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حمایت مجلس از سیاست‌های زیست محیطی شهرداری تهران گفت: توسعه مترو، گسترش بی‌آرتی و تشویق به دوچرخه‌سواری از جمله اقدامات مدیریت شهری در تهران است که به دلیل سازگاری با محیط زیست، مورد توجه ویژه نمایندگان مجلس قرار دارد.

شهباز حسن‌پور بیگلری افزود: مجلس به سیاست‌گذاری‌های محیط زیست مدارانه توجه ویژه دارد و تشکیل فراکسیون محیط زیست در مجلس نشان دهنده اهمیت و جایگاه ویژه محیط زیست پایدار در بین نمایندگان مجلس است.

وی با اعلام این که گسترش خدمات الکترونیک می‌تواند به ارتقای محیط زیست در شهرها کمک کند، تاکید کرد: برای نمونه، در سال گذشته تنها 5 میلیون نفر برای ارائه اظهارنامه مالیاتی به ادارات مالیات مراجعه داشتند که این مراجعات حضوری که با صرف هزینه بالا و زمان زیاد انجام شده، می‌توانست غیر حضوری و به صورت الکترونیکی انجام شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر این که داشتن محیط زیست پایدار نیاز بدیهی یک جامعه سالم و با نشاط است، خاطرنشان کرد: مجلس حداکثر همکاری را در زمینه ایجاد و توسعه زیرساخت‌های قانونی لازم به منظور تحقق محیط زیست پایدار در تهران با مدیریت شهری به عمل خواهد آورد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: