جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 31 خرداد 1393     
تاکید معاون شهردار تهران بر عدم ورود محصولات نامرغوب به ناوگان حمل ‌و نقل شهری

 به گزارش شهرداری نیوز،معاون شهردار تهران با تأکید بر این که نباید محصولات بی‌کیفیت و نامرغوب وارد ناوگان حمل‌ و نقل شهری پایتخت شود، گفت: صرفاً محصولاتی که تمام استانداردهای لازم را بتوانند پاس کنند، باید اجازه ورود به ناوگان را داشته باشند.

سید جعفر تشکری هاشمی افزود: برخی وسایل نقلیه تولیدی اگر در داخل خریداری نشوند، ‌تنها جایی که قابل استفاده می‌باشند، کوره‌های ذوب فلزات است اما افرادی برای به دست آوردن منافع کوتاه مدت خود، حقوق ملت، سلامت مردم و سرمایه‌های ملی را به باد می‌دهند.

وی با تأکید بر این که کیفیت، مبنای اصلی محصولاتی است که در ناوگان حمل و نقل شهری تهران به کار می‌گیریم، اضافه کرد: نباید تجربه خودروهای دوگانه‌سوز که به عنوان ابتکاری من در آوردی در کارگاه‌های زیر پله‌ای انجام و امروز وبال جامعه شده، تکرار شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به این که بسیاری از محصولات با همت متخصصان، صنعتگران و پژوهشگران کشور در داخل قابل ساخت است، اظهار کرد: امروزه اغلب محصولات بومی‌سازی شده و مدیریت شهری از محصولات داخل و تولیدکنندگان داخلی حمایت می‌کند.

تشکری هاشمی بیان این که نباید چرخ را از نو اختراع کنیم و باید اجازه دهیم با استفاده از تجربیات سایر کشورهای دنیا، کیفیت محصولات خود را حتی نسبت به محصولات مشابه خارجی نیز بهبود بخشیده و بهتر کنیم، تصریح کرد: مهم‌ترین اصل برای مدیریت شهری تهران، حفظ جان شهروندان است و همه ابزاری‌های خود را در مسیر تأمین آرامش و ایمنی مردم به کار خواهیم گرفت.

وی با تأکید بر این که جهت‌گیری مدیریت شهری به سمت و سوی تغییر رویکرد در استفاده و به کارگیری فن‌آوری‌های روز دنیاست، اضافه کرد: ابعاد مادی و معنوی زندگی شهروندان باید ارتقاء پیدا کرده و مشکلات زندگی در کلان شهر تهران برای آنها کاهش پیدا کند.

معاون شهردار تهران با اشاره به این که همان‌طور که ساماندهی بار و کالا در تهران برایمان مهم است، سامان‌بخشی موتورسیکلت‌های پایتخت نیز برایمان اهمیت دارد، اظهار کرد: مدیریت شهری در اقدامات خود به مهم‌ترین موضوعی که فکر می‌کند، تحقق منفعت شهر و تأمین منافع شهروندان است.

تشکری هاشمی با بیان این که آرزوی ما این است که چرخ صنعت در کشورمان خوب بچرخد و صنعتگر و سرمایه‌گذار داخلی با رغبت به عرصه‌های کار و تولید ورود پیدا کنند، تصریح کرد: مدیریت شهری در این مسیر یار و یاور صنعتگران و سرمایه‌گذاران داخلی است، با این پیش‌شرط که تولیدات و محصولات آن‌ها از استاندارد و کیفیت لازم برخوردار باشند.

وی با تأکید بر این که مدیریت شهری آماده همکاری با صاحبان صنایع و همراهی با صاحبان سرمایه است، خاطرنشان کرد: خط قرمزمان در جهت استفاده از تولیدات و محصولاتی که در ناوگان حمل و نقل شهری به کار می‌گیریم، علاوه بر ایمنی به عنوان مهم‌ترین عامل، دارا بودن استانداردهای کیفی و سازگاری با محیط زیست است.

 مدیر کل محیط زیست استان تهران شرایط تصفیه فاضلاب ها را مطلوب ندانست و اذعان داشت: سیستم تصفیه فاضلاب ها شرایط  خوبی ندارد، همچنین به دنبال این مشکلات به علت زباله سوزی در شهرک صنعتی عباس آباد، با مدیر عامل این منطقه برخورد کرده ایم که در حل این مساله، سه شهرک صنعتی هم باید همکاری لازم را داشته باشند که در غیر این صورت اعمال حاکمیت خواهیم کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: