جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 31 خرداد 1393     
ابراز نگرانی مدیر کل محیط زیست استان تهران از مشکلات زیست محیطی پاکدشت

 

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،شرایط زیست محیطی پاکدشت اعم از وجود معادن شن و ماسه، کمبود گلخانه‌ها و ایجاد آلودگی شهرک‌های صنعتی وضعیت نامطلوبی را ایجاد کرده است که برای حل این مشکلات خواهان همکاری های لازم هستیم.

محمد هادی حیدرزاده در خصوص مشکلات و شرایط زیست محیطی پاکدشت اظهار داشت: این منطقه مشکلات بسیار جدی زیست محیطی دارد که مهم ترین آن معادن شن و ماسه ای هستند که لجام گسیخته در سطح شهرستان گسترش پیدا کرده است.

وی با اشاره به مدیریت های لازم در جهت رسیدگی به شرایط محیطی گفت: در کنار این مدیریت، فرمانداری هم باید کمک های لازم را انجام دهد تا موجبات آلودگی از بین برود.

حیدرزاده با بیان اینکه این شهرستان قطب گل و گیاه است افزود: متاسفانه بعضاً دیده می شود که گلخانه‌ها تبدیل به صنعت می شوند، درحالی که در این منطقه سه شهرک صنعتی وجود دارد و به نظر این تعداد بخش صنعتی برای این شهرستان کفایت می کند.

وی تاکید کرد: در این شرایط باید همکاری‌های لازم انجام شود تا تغییر کاربری گلخانه ها به واحد های صنعتی صورت نگیرد، ما به عنوان مسئول محیط زیست این موضوع را دنبال می کنیم و فرمانداری هم باید به عنوان متولی کمک کند تا مشکلات برطرف شود.

 مدیر کل محیط زیست استان تهران شرایط تصفیه فاضلاب ها را مطلوب ندانست و اذعان داشت: سیستم تصفیه فاضلاب ها شرایط  خوبی ندارد، همچنین به دنبال این مشکلات به علت زباله سوزی در شهرک صنعتی عباس آباد، با مدیر عامل این منطقه برخورد کرده ایم که در حل این مساله، سه شهرک صنعتی هم باید همکاری لازم را داشته باشند که در غیر این صورت اعمال حاکمیت خواهیم کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: