جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 31 خرداد 1393     
پلمپ تعدادی از واحدهای مزاحم و آلاینده در سطح منطقه 11

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11در راستای حمایت از حقوق شهروندان از پلمپ سه واحد از مشاغل مزاحم و آلاینده در سطح منطقه خبر داد.

کرم کریمی معاون امور شهری وفضای سبز منطقه 11 ، با اعلام این خبر گفت: سه واحد از مشاغل مزاحم و آلاینده بر اساس مقررات بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها توسط اداره ساماندهی مشاغل منطقه پلمپ گردید.

وی در ادامه افزود: از سه واحد پلمپ شده در سطح منطقه یک واحد پرنده فروشی که بر خلاف قوانین جاری جهت خروج از محدوده‌ی مسکونی شهر و انتقال واحد به مرکز خرید و فروش مجاز پرندگان در بلوار آزادگان اقدام ننموده پلمپ گردید.

کرم کریمی در خصوص دیگر واحد مزاحم و آلاینده در سطح منطقه بیان داشت: آبکاری فلزات از دیگر مشاغلی است که به دلیل آلودگی بالا در پساب آن مجهول که باید به خارج از شهر منطقه منتقل شود پلمپ شد.

وی در ادامه تصریح کرد: دیگر واحد مزاحم و آلاینده واحد میوه فروشی در خیابان ولیعصر که به دلیل بهداشت عمومی و ایجاد سد معبر و مزاحمت‌ برای عابرین توسط اداره ساماندهی پلمپ شد.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از حقوق شهروندان، حفظ آرامش ساکنین محل و جلوگیری از ادامه فعالیت مشاغل مزاحم،‌ از 21 خرداد ماه تاکنون 3 واحد از مشاغل آلاینده و مزاحم پلمپ شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: