جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 29 خرداد 1393     
حمایت مجلس از توسعه صنعت نفت و گاز

فارس: علی لاریجانی لحظاتی قبل در بازدید از بزرگترین فاز پارس جنوبی اظهار داشت: توسعه فازهای پارس جنوبی اهمیت زیادی برای کشور دارد و تلاش برای بهره‌برداری از فازهای در دست اجرا مورد تاکید است.

وی افزود: پروژه‌های موجود در پارس جنوبی در سطح کشور دارای اهمیت بالایی است و سال‌ها سرمایه‌گذاری به روش‌های مختلف را دنبال می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بازدیدهای امروز وضعیت فازها را از نزدیک مشاهده کرده و با مشکلات و معضلات موجود در سر راه تکمیل فازها آشنا می‌شویم.

لاریجانی بیان کرد: در این بازدیدها راه‌های حمایت بیشتر از توسعه فازهای در دست اجرا را بررسی خواهیم کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت مجلس از توسعه صنعت نفت و گاز گفت: در بودجه سال 93 تمهیدات خوبی برای کمک به فعالیت‌ها در وزارت نفت در نظر گرفته شده که از این امکان پروژه‌های پارس جنوبی بتوانند فعال‌تر عمل کنند.

لاریجانی یادآور شد: مجلس از هیچ تلاشی برای توسعه فازهای در دست اجرا دریغ نمی‌کند و اگر نیاز باشد اقدامات دیگری در مجلس صورت خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، علی لاریجانی رئیس مجلس و وزیر نفت و هیئت همراه دقایقی قبل از فاز 12 پارس جنوبی به عنوان بزرگترین فاز میدان گازی پارس جنوبی بازدید کردند.

بازدید از فازهای 12، 15تا 18 میدان گازی پارس جنوبی و برگزاری نشست مشترک با مدیران و مسئولان صنعت نفت در پارس جنوبی در محل فاز 17 و 18 از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در جریان سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به عسلویه است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: