جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 29 خرداد 1393     
آرژانتین فقط لیونل مسی نیست

مهر: تیم‌های ملی فوتبال ایران و آرژانتین در دومین دیدار خود در مسابقات جام جهانی برزیل، از ساعت 20:30 (به وقت تهران) روز شنبه هفته بعد به مصاف همدیگر خواهند رفت. ایران در نخستین بازی برابر نیجریه به نتیجه تساوی بدون گل دست یافته بود و آرژانتین هم موفق شده بود بوسنی را با نتیجه 2 بر یک شکست بدهد.

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید بازیکنان ایران تلاش می‌کنند تا مقابل آرژانتین بازی خوبی انجام دهند: "بازی روز شنبه ما با آرژانتین است، تیمی که می‌خواهد ما را شکست بدهد ولی ما تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم".

نکونام همچنین می‌گوید: "ما می‌دانیم که مثل تیم‌های آرژانتین، اسپانیا یا آلمان نیستیم ولی هدفمان این است که بهترین نمایش را در بازی روز شنبه داشته باشیم".

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که به واسطه حضور چند ساله در لالیگای اسپانیا، زبان اسپانیولی را به راحتی حرف می‌زند، در ادامه مصاحبه‌اش با یکی از خبرگزاری‌های آرژانتین نگرانی ملی پوشان ایران را فقط مهار لیونل مسی نمی‌داند :" آرژانتین فقط لیونل مسی نیست. واقعیت این است که دغدغه ما "تیم" آرژانتین است که در همه خطوط بازیکنان خیلی خوبی دارد".

نکونام که مجددا درباره لیونل مسی و گلزنی‌اش در بازی برابر بوسنی مورد سئوال قرار گرفته، در این خصوص تاکید می‌کند: "واقعیت این است که مسی هم در بارسلونا و هم در تیم ملی خوب بازی می‌کند ولی همانطور که گفتم ما نمی‌توانیم فقط به مسی فکر کنیم".

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پایان، از صحبت درباره شرایط تیم ملی در سال‌های گذشته خودداری کرد: "اگر بخواهیم به این فکر کنیم که سه سال پیش چه بوده‌ایم، نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم. در حال حاضر ما یک "تیم" هستیم و می‌توانیم به اهداف بالاتر برسیم".



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: