جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 29 خرداد 1393     
فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

فارس: علی دایی در گفت‌وگویی ابتدا در خصوص اردوی تدارکاتی سرعین اردبیل اظهار داشت: ابتدا باید از رئیس اداره ورزش و جوانان استان تشکر کنم که همه جوره امکانات لازم را برای ما فراهم کرد تا بتوانیم برنامه تمرینی خود را طبق آنچه برنامه‌ریزی کرده بودیم اجرا کنیم.
 
وی افزود: ما روز چهارشنبه اولین بازی تدارکاتی خود را در اردو انجام دادیم و دو بازی دیگر با وحدت آستارا و سپس متحد اردبیل در پیش داریم. روز پنج‌شنبه هفته آینده به تهران برمی‌گردیم و پس از استراحتی کوتاه تمرینات خودمان را دنبال می‌کنیم.
 
دایی ادامه داد: ما در حال تلاشیم تا خودمان را برای فصل آینده با قدرت آماده کنیم تا به بهترین نحو وارد مسابقات شویم به همین دلیل یک اردوی خارجی در برنامه کاری ما قرار دارد اما محل آن هنوز مشخص نیست. مسئولان باشگاه پیگیر هستند تا اردوی خوب خارجی را به همراه سه بازی تدارکاتی با تیم‌های پرقدرت خارجی داشته باشیم.
 
وی در پاسخ سؤالی که خیلی‌ها دوست دارند کریم انصاری‌فرد در فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس اضافه شود، گفت: ما سعی کردیم نقاط ضعف فصل گذشته خود را برطرف کنیم و پوشش بدهیم، تا الان سه بازیکن بزرگسال گرفتیم و با چند بازیکن نیز مذاکره کردیم ما حتی چند بازیکن تستی را نیز در اردوی اردبیل امتحان کردیم، سعی من این است که تیم خوبی را ببندیم.
 
وی افزود: متأسفانه با قانونی که گذاشته‌اند تا تیم‌ها فقط 18 بازیکن بگیرند، نمی‌شود بازیکن اضافه جذب کرد که ما هم دچار مشکلاتی شدیم اما کار خودمان را انجام می‌دهیم و هر بازیکنی که به کارمان بیاید جذب می‌کنیم.
 
سرمربی سرخپوشان در پاسخ سؤالی که آیا قول قهرمانی می‌دهید یا خیر، گفت: تمام هدفم این است ابتدا تیم خوبی ببندیم و در این فصل جامی بگیریم و ما هیچ هدفی جز قهرمانی نداریم.
 
دایی در مورد تساوی تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل نیجریه نیز گفت: در بازی اول جام جهانی به نظرم از لحاظ نتیجه‌گیری خیلی خوب بودیم و حتی به نتیجه خوبی رسیدیم چون در کارهای دفاعی عالی بودیم اما از لحاظ فوتبالی خوب نبودیم، شاید من هم جای سرمربی تیم ملی بودم همین روش را اتخاذ می‌کردم. بنابراین نمی‌توان خرده‌ای به کار کی‌روش گرفت، ما بر اساس داشته‌‌های‌مان عمل کردیم و حالا هم دو بازی بسیار سخت پیش‌رو داریم، امیدوارم تیم ملی کشورم بازی قابل قبول و در خور نام ایران را ارائه دهد و به هدفش برسد.
 
سرمربی سرخپوشان در پایان درباره حضور شهرداری اردبیل در لیگ یک نیز گفت: یک‌بار دیگر حضور شهرداری اردبیل را در لیگ یک به مسئولان و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم، خدا را شکر افراد توانمندی در این مجموعه هستند که نیاز به کمک من احساس نشود ما یک بازی تدارکاتی با آنها خواهیم داشت و امیدوارم این تیم در لیگ یک که شرایط سخت و متفاوتی دارد، سربلند شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: