جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 29 خرداد 1393     
ساماندهی و بهسازی محله عود لاجان توسط شهرداری منطقه 12

 

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، از ساماندهی و بهسازی عودلاجان در این منطقه خبر داد.

مهرشاد الله‌وردی مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 گفت: لزوم ساماندهی و بهسازی عودلاجان واقع در منطقه 12 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور حفظ بافت تاریخی و هویت قدیمی منطقه 12 براساس تدابیر دکتر قالیباف شهردار تهران در حال حاضر در دست اجراست.

الله وردی اظهار داشت: در این طرح کمیته‌های فنی مبارزه با جانوران مضر شهری، کمیته کاهش آلاینده‌های زیست محیطی کمیته ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده زیست محیطی و کمیته بهسازی محله عودلاجان تشکیل خواهد شد. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: بهسازی و ساماندهی محله عود لاجان منطقه 12، اجرای طرح مبارزه با جانوران مضر شهری و بهبود شرایط محیط زیست، ساماندهی مشاغل آلاینده و مزاحم زیست محیطی از اقدامات اجرایی این طرح است.

الله‌وردی خاطرنشان کرد: انتقال صنوف آلاینده و مزاحم محله عود لاجان و بازار بزرگ تهران با همکاری و مشارکت ساماندهی شهر تهران، اتحادیه صنوف و شهرداری منطقه 12، در صورت تعیین مکان مناسب به منظور انتقال مشاغل آلاینده و مزاحم از مهمترین و شاخص‌ترین اقدامات و اهداف شهرداری منطقه 12 است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: