جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 خرداد 1393     
بازدید دکتر قالیباف از نخستین نمایشگاه فناوری مدیریت شهری

 

به گزارش شهرداری نیوز،محمد باقر قالیباف شهردار تهران در نخستین نمایشگاه فناوری مدیریت شهری درجمع خبرنگاران گفت: یکی از موضوعاتی که  امروزه در کشور ما وجود دارد بحث اقتصاد مقاومتی است و این اقتصاد مقاومتی باید با تأکید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد. 

 وی با بیان این که تحقق پیشرفت در کشور امکان پذیر نیست مگر  این‌که توجه ویژه‌ای به پیشرفت و حمایت از کشورهای دانش بنیان داشته باشیم تصریح کرد: به هر میزان که ما بخش علم و فناوری را تقویت کنیم در حقیقت اقتصاد کشور را تقویت کرده ‌ایم. 

وی تصریح کرد: آن چه که در محیط دانشگاه‌های ما وجود دارد با محیط اجرایی و کاری فاصله زیادی دارد. 

وی همچین در ادامه بیان داشت: متأسفانه در کشور ما مدیران اجرایی بعضا تصمیماتی می‌گیرند که هیچ پایه علمی ندارد و این بسیار خطرناک است و خسارت های سنگینی را به سرمایه های انسانی و مالی در کشور می‌زند. 

شهردار تهران بیان داشت: دوستان ما در مرکز مطالعات این امکان را فراهم کردند که ما در شهرداری تهران به امکاناتی که نیاز داریم و چالش‌هایی که در شهرداری باید مورد توجه قرار دهیم بپردازیم. 

شهردار تهران گفت : نیازهای ما در بخش های مختلف نیازمند تکنولوژی و پیشرفت است و هر اتفاقی که در شهرداری تهران رخ دهد برای تمام شهرداری های  کشور الگو است. 

وی خاطرنشان کرد:مرکز مطالعات فرصتی را فراهم کرده که با قرار دادن شرکت‌های دانش بنیان و دیگر سازمانها در کنار یکدیگر هزینه ها کاهش یابد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: