جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 خرداد 1393     
حمایت مجلس از توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی

 

به گزارش گروه پارلمان شهرداری نیوز،  عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص حمایت مجلس ار برنامه های زیست محیطی شهرداری تهران گفت: ارائه برنامه ای در6 ماده از جانب وزیر نفت به مجلس از مهمترین برنامه ها در زمینه بهینه سازی مصرف سوخت است. به طور کلی مجلس با برنامه ها و سیاست گذاریها در زمینه ایجاد محیط زیست سالم همواره موافق بوده و از آن حمایت می کند.

جلیل جعفری در ادامه گفتگو با خبرنگار  پارلمانی شهرداری نیوز، در خصوص کمک مجلس به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی گفت : این برنامه ها بارویکردهای محیط زیست سالم بوده و مجلس از هر کمکی که بتواند به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ( مترو – خودروهای برقی و اتوبوس برقی ) انجام دهد ، کوتاهی نخواهد کرد.

وی در ادامه در خصوص بهینه سازی مصرف سوخت گفت: وزیر نفت برنامه های خود را در شش ماده به مجلس ارائه داده که مهمترین آن در زمینه بهینه سازی مصرف سوخت است ، ما همواره مدافع طرحهایی هستیم که در راستای بهینه سازی مصرف سوخت باشد.

جعفری در ادامه تصریح کرد : شرکتهایی که درصدد تولید خودرو های برقی می باشند قطعا" نمایندگان مجلس مدافع آنها بوده و قطعا" حمایت های  لازم را از آن ها خواهد داشت .

وی در ادامه افزود : مجلس باید از تولید  کنندگان خودرو های کوچک و کم مصرف حمایت های لازم را به عمل آورد. با توجه به اینکه در همه جای دنیا خودرو های کم مصرف و کوچک هستند که برای تردد داخل شهری مورد استفاده قرار می گیرند.

جعفری در خاتمه خاطر نشان کرد : در همه جای دنیا فرهنگ استفاده از خودرو های کوچک جا افتاده است و مردم از خودرو های بزرگ فقط در مسافرتهای خارج از شهر استفاده می کنند که این امر باید در کشور ما نیز فرهنگ سازی و اجرا شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: