جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 خرداد 1393     
احداث ششمین پل عابر مکانیزه در بزرگراه رسالت

 

به گزارش گروه مناطق 22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از احداث ششمین پل عابر مکانیزه منطقه در بزرگراه رسالت خبر داد. 

سید محمد مهدی میرزایی، با بیان این مطلب افزود: به منظور کاهش تصادفات احتمالی و افزایش ضریب ایمنی تردد عابرین پیاده، احداث این پل عابر مکانیزه در بزرگراه رسالت مقابل خیابان شهید هدایتی و درمحدوده ایستگاه BRT کرمان، در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 قرار گرفته است . 

میرزایی همچنین افزود: هم اکنون مصوبه احداث این پل عابر مکانیزه از سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران اخذ شده و در دستور کار معاونت قرار گرفته است که بزودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود . 

وی همچنین به دیگر اقدامات این حوزه در سه ماه نخست سال اشاره کرد و گفت: در سه ماهه نخست سال جاری علاوه بر تعمیر و نگهداری بیش از 70 چراغ راهنمایی و رانندگی، بیش از 25 چراغ راهنمایی و رانندگی در سطح منطقه نصب و نوسازی شد. 

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 4 افزود: با توجه به حجم بالای وسایل نقلیه در سطح منطقه و وجود تقاطع های پر ترافیک متعدد، این معاونت بصورت شبانه روزی، توجه و اهتمام ویژه ای به تسهیل در تردد و عبور و مرور وسایل نقلیه از طریق ساماندهی تقاطع های موجود در منطقه دارد.  

  وی اضافه کرد: سایر پل های عابر مکانیزه منطقه 4 در بزرگراه رسالت قرار دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: