جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 خرداد 1393     
نمونه اولیه کمک نیروی خورشیدی برای اتوبوس ها

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، ما انسان ها در صد سال اخیر پیشرفت های تاریخی بسیاری در فناوری حمل و نقل مان داشته ایم.اختراعات بی نظیری همچون قطار،اتوبوس و هواپیما امکان سفری راحت و کاوش این سیاره خارق العاده را با قیمتی ارزان تر به ما می دهد.از سوی دیگر صنعتی شدن توانایی تولید انبوه وسایل حمل ونقل عمومی را به ما داد.

بنابراین همه میتوانند به راحتی از جایی به جای دیگر سفر کنند.اما متاسفانه ما هنوز از سوخت نفتی و ابتدایی برای به حرکت درآوردن سیستم حمل و نقل گسترده مان استفاده میکنیم.

حال در این قسمت روشی پیشنهادی برای کاهش آسیب های حمل ونقل عمومی به طبیعت آورده شده است.

سان پادز، یک شرکت صنعتی کالیفرنیایی است که کارشان تولید سیستم های کاملا یکپارچه و تست شده ی تولید برق خورشیدی مدولار است.این شرکت اخیرا ایده جدیدی به عنوان اولین سیستم کمک نیروی خورشیدی ،برای اتوبوس ها مطرح کرده است.گفتنی است که این شرکت را باید به خاطر به اجرا درآوردن این ایده، تنها در 6 هفته تشویق کرد.شرکت حمل و نقل هوشمند بائر ،شریک سان پادز در این پروژه بود.این سیستم طراحی شده توسط سان پادز ،به شرکت بائر کمک میکند تا بتواند پاسخگوی استانداردهای دقیق ضدآلودگی ایالت کالیفرنیا باشد. لازم به ذکر است که دولت کالیفرنیا از سال 2008 ،بیش از 5 دقیقه روشن ماندن بدون حرکت ماشین های دیزلی را ممنوع اعلام کرده است.هم اکنون بیش از 25 ایالت در سراسر آمریکا دارای قوانین ضد روشن ماندن خودروهای بی حرکت هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: