جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 خرداد 1393     
سرمایه‌گذاری محور پویایی اقتصادمقاومتی

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جلیل جعفری بنه خلخال دیروز در جریان بهره‌برداری از چندین طرح توسعه کشاورزی در خلخال اظهار داشت: ما در روزهایی که در گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده سعی و تلاشمان بر این است تا طرحهای اقتصادی و سیاسی در این حوزه را که بهره‌برداران با تلاش مضاعف مهیا و آماده کرده‌اند در مسیر بهره‌برداری صحیح هدایت کرده و زمینه بهره‌گیری کامل از آن را فراهم کنیم.

وی گفت: از جمله این طرحها خط انتقال آب کشاورزی روستاهای صوفلو، ناوند و دولت‌آباد با اعتبار بالغ بر 200 میلیون تومان افتتاح شد.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بازدیدی در راستای بررسی مشکلات و حمایت از طرح پرورش دام 300 راسی واقع در حاشیه روستای احمد‌آباد شهرستان کوثر به عمل آمد که با همت بخش خصوصی در حال اجراست.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی همچنین از اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل شبکه پایاب و زهکشی سدهای قره قشلاق و جغناب خبر داد.

جعفری بنه خلخال در ادامه یادآور شد: ده‌ها طرح در حوزه آب و خاک در شهرستان کوثر در حال اجرا یا آماده اجرا و یا در مرحله مطالعه قرار دارد




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: