جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 خرداد 1393     
تسهیلات ویژه به جوانان نخبه اعطا شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، یونسی گفت: اکنون که در زیباترین و ناب ترین گذر عمر خود جوانی بسر می برید، قدر این دوران رستگاری، فضیلت ، معرفت و سرور را بدانید و به سمت نور و معنویت و پاکدامنی حرکت کنید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به روح و جسم انسان تاکید کرد: فطرت انسان همواره به سمت خوبی و رستگاری سوق دارد این فطرت را رها نکنید و از آن غفلت نشوید که به بیراهه منتهی می شوید.

یونسی با تاکید بر اینکه کشور هایی در مکتب خود از یک موجود نیست و فانی، الگوه و اسوه می سازند، افزود: فاطمه از معجزات آفرینش بوده و با تمام فضیلت ها و شایستگی ها یش در امور همسر داری، فرزند پروری، فرهنگی و دینی، اجتماعی و اخلاقی و سیاسی از الگوی بارز مکتب اسلام است.

وی به دختران جوان گفت: یک لحظه طلایی زندگی کردن، زندگی تمام عمر شما را تضمین می کند همچنان که عاشورا در یک نصف روز اتفاق افتاد و با دلاوری و غیرت زینب در تاریخ ماندگار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران به 24 خرداد نیز اشاره کرد و گفت: مردم مازندران با حضور برتری خود در خلق حماسه سیاسی کشور و رای نخست به روحانی تجلی وحدت ملی و خدمتگذاری به نظام و اسلام را به نمایش گذاشتند.

یوسنی با تاکید براینکه دولت با نگاه برد همگان سعی در رونق اقتصادی، سیاسی ایران و جهان دارد، افزود: باید با آرمان های اعتقادی و با استفاده از ظرفیت ها و هم افزایی در توسعه و رفاه اجتماعی سهیم باشیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: