جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 خرداد 1393     
اقداماتی در جهت پاکسازی کانال های آب شمال تهران از سوی شهرداری صورت گرفت

به گزارش شهرداری نیوز طرح ضربتی لایروبی و پاکسازي انهار و کانال های محلات شمال تهران اجرا می شود.

  سید مرتضی روحانی معاون امور شهری و فضای سبز با اشاره به تاکيد مديريت شهري منطقه مبني بر اجراي طرح هاي فوريتي خدمات شهري گفت: طرح فوريتي لايروبي انهار، کانال ها، جوي ها، مسيل ها، قنوات و آماده سازي و پاکسازي فضاهاي بصري شهر با محوريت نواحي و محلات در حال اجرا ست.

وی افزود: به منظور رسيدگي بنيادي و اصولي به وضعيت نگهداشت محلات و رفع مشکلات شهري، معاونت امور شهري و فضای سبز منطقه با مشارکت نواحي 6گانه ي منطقه و اداره مسیلها و اداره خدمات شهری طرح فوريتي خدمات شهري را آغاز کرد.

روحانی خاطرنشان کرد: لايروبي و نظافت کانال هاي روبسته و رو باز با سطح مقطع بالاتر از یک متر به طول17 هزار متر و کانال های روبسته و روباز با سطح مقطع پایین تر از یک متر به طول 41 هزار متر، پاکسازی و رسوب برداری تله های زباله گیر به تعداد 28 عدد، لایروبی و رسوب برداری شبکه اصلی مسیلها به طول 22 هزار متر و پاکسازی حوضچه های رسوب گیر به تعداد 9 عدد اجرا می شود.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 3 ابراز کرد: در اين طرح تمامی نیروهای خدمات شهری مستقر در نواحي ششگانه برطبق زمان بندی تعیین شده از 24 خرداد تا 7 تیرماه با حضور در تمام نقاط محلات و نواحی، نسبت به لایروبی انهار و کانال های محدوده اقدام مي کنند..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: