جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 خرداد 1393     
جاسوسی فیفا از اردوی تیم‌ها

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،فیفا که در چند روز گذشته به خاطر جنجال‌های رشوه‌ و تبانی بر سر اعطای میزبانی جام جهانی 2022 به قطری‌ها مورد انتقاد قرارگرفته است، به جاسوسی از تیم‌ها متهم شده است.

این موضوع به آخرین تمرین تیم ملی فرانسه مربوط می‌شود که بازیکنان تحت امر دیدیه دشان مشغول انجام کارهای تمرینی پشت درهای بسته بودند اما با تعجب دیدند که هلی‌کوپتری مجهز به دوربین فیلم‌برداری در حال چرخ زدن بر بالای سر آنهاست.

این موضوع باعث خنده و تمسخر آنها شد اما دیدیه دشان را عصبانی کرد. در همین ارتباط دشان اظهار داشت: متاسفانه روز به روز بر میزان این گونه هلی‌کوپترهای مدل به قصد جاسوسی از برنامه تمرینی تیم‌‌ها افزوده می‌شود. واقعا مقابله با این وسیله سخت است. ما مثل همه تیم‌ها دوست داریم که برنامه‌‌‌های تمرینی را برای خودمان محفوظ نگه داریم.

به اعتقاد منابع نزدیک به تیم فرانسه،‌این حرکت از سوی فدارسیون جهانی صورت گرفته است.

گروهی از رسانه‌های برزیلی نیز معتقدند این کار ممکن است از سوی رسانه‌های کشورهای همگروه فرانسه یعنی هندوراس، سوئیس و اکوادور صورت گرفته باشد.

این اتفاق در حالی می‌افتد که یواخیم لو، سرمربی آلمان نیز از اتفاق مشابهی ناراحت شده است.

مربی ژرمن‌ها در این مورد از شبکه تلویزیونی اوگلبو شاکی است که با فراهم کردن هلی‌کوپتر های مدل برفراز تمرین مخفیانه تیمش اقدام به تهیه گزارش کرده است.

پیکارهای جام جهانی از پنجشنبه شب با دیدار برزیل و کرواسی در ورزشگاه سائوپائولو آغاز شد که به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: