جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 دی 1392     
عزم ژاپنی‌هابرای حضور دربازارخودروی ایران

مهر: داریوش بی ریا در مراسم رونمایی از خودروی لنسر گفت: برخی خبرهای منتشر شده حکایت از آن دارد که دولت قرار است تعرفه واردات خودرو با حجم موتور تا 1000 سی سی را 40 درصد تعیین کند، در حالی که واردات این خودروها به بازار ایران در حد صفر است و بر این اساس، تقاضای ما از دولت این است که تعرفه واردات خودروهای با حجم موتور تا 1500 سی سی را 40 درصد تعیین کند و سپس به تناسب حجم موتور، پلکانی تعرفه را تغییر دهد.

نماینده شرکت فروش شرکت میتسوبیشی ژاپن در ایران افزود: شرکت میتسوبیشی حتی در شرایط تحریم نیز ایران را تنها نگذاشته است و مدیران این شرکت به ایران قول داده بودند که تحت هیچ شرایطی بازار ایران را رها نکنند، بنابراین در سالهای اخیر نیز همواره در بازار ایران حضور داشته است، اما اکنون این شرکت قصد دارد تا فعالیت خود را در ایران پررنگ تر کند.

وی تصریح کرد: طی دو سال گذشته، واردات خودرو به کشور با مشکلاتی روبرو بود و واردات خودرو برای 4 تا 5 ماه متوقف شده بود؛ اما بازار خودرو در 4 ماه اخیر به یک حالت با ثبات رسیده است؛ ضمن اینکه نوسان نرخ ارز، قیمت را متغیر کرده بود.

بی ریا ادامه داد: بر این اساس میتسوبیشی قصد دارد تا حضور خود در بازار ایران را پررنگ تر کند و بر این اساس، دو مدل جدید خودروی لنسر در بازار ایران عرضه خواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که سفیر ژاپن در ایران که چندی پیش به ایران آمدند در مورد واردات خودرو به ایران نیز مذاکراتی با مسئولان داشته اند، گفت: تلاش شده تا موانع بر داشته شود.

بی ریا، در توضیح مشخصات این خودروهای جدید لنسر گفت: بر اساس تحلیل شرکت بازرسی کیفیت ایران از بازار خودروهای وارداتی، ژاپن با 40 درصد آراء بیشترین درصد علاقمندی مردم ایران را به خود اختصاص داده است؛ ضمن اینکه خودروهای لنسر، توانسته اند بالاترین سطح ایمنی را از مراجع بین المللی کسب کنند.

وی اظهار داشت: لنسر جدید در سه مدل در بازار ایران عرضه خواهد شد؛ ضمن اینکه این خودروها کمترین مصرف سوخت را در میان رقبای خود دارند.

به گفته نماینده شرکت فروش شرکت میتسوبیشی ژاپن در ایران، خودروی جدید لنسر که روز گذشته در ایران رونمایی شد، دارای حجم موتور 1600 سی‌سی است و بنا داریم تا پایان سال 150 دستگاه از این خودرو را به بازار عرضه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فروش لنسر 1600 سی‌سی از اوایل سال 93 آغاز و لنسر 1800 سی‌سی فول ‌آپشن نیز برای تحویل در اردیبهشت و خرداد سال آینده، پیش‌فروش خواهد شد، ضمن اینکه قیمت لنسر 1600 سی‌سی در نوع دنده‌ای 80 میلیون تومان و در نوع دنده اتوماتیک 90 میلیون تومان است.

به گفته بی ریا، لنسر دنده اتوماتیک با موتور 1800 سی‌سی نیز با قیمت 108 میلیون تومان طی ماه‌های آتی عرضه می شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: