جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 خرداد 1393     
حاضرم سالی یک کار ولی ماندگار انجام دهم

ریما رامین‌‌فر، بازیگر مجموعه سه‌گانه پایتخت با اشاره به فعالیت‌های اخیرش در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از ایفای نقش در سریال پایتخت تصمیم گرفتم استراحت کنم و پیشنهاد کاری مناسبی هم نداشتم.

وی افزود: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای آینده کاری خود ندارم تا شرایط کار خوب فراهم شود.

رامین‌فر، تصریح کرد: ترجیح می‌دهم سالی یک اثر شاخص و ماندگار را روی آ‌نتن داشته باشم تا اینکه ایفای نقش در هر اثری را بپذیرم.

بازیگر نقش "هما" در سریال پایتخت با اشاره به ساخت این اثر تلویزیونی و ادامه همکاری‌اش با سیروس مقدم ابراز داشت: سروی مقدم، کارگردان کاربلدی است که اگر شرایط کاری با او فراهم شود با وی همکاری می‌کنم.

وی افزود: ولی شنیده‌ام که سریال پایتخت 4 ساخته نمی‌شود اما این اثر تلویزیونی حاضر یک گروه خوب بود که دغدغه آنها به انجام کاری ماندگار ختم شد.

رامین‌فر، با اشاره به دیگر سریال‌های تلویزیونی گفت: اگر فیلمنامه و رکن اصلی یک کار از نبوغ بالایی برخوردار باشد، حتی اگر همه هنرمندان آن ستاره هم نباشد آن کار برای من ارزشمند است.

وی تصریح کرد: به هر صورت کیفیت خوب سلیقه مخاطبان را هم بالا می‌برد و مردم هر کاری را برای تماشا انتخاب نمی‌کنند.

** پایتخت نزدیک به مدینه بود

رامین‌فر، در خصوص فعایت خود با مقدم در پروژه "مدینه" گفت: "مدینه" بعد از فاصله‌ای کوتاه از پایان تصویربرداری پایتخت آغاز شد و من به شدت خسته بودم.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال آن "سعید نعمت‌الله" نویسندگی "مدینه" را عهده‌دار بود و کَست خود را از قبل انتخاب کرده بودند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: