جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 خرداد 1393     
نقطه‌ناامنی‌درسیستان‌وبلوچستان‌وجودندارد

تسنیم:سردار اسماعیل احمدی‌مقدم امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: احساس شوق و تعهد سبب شده است تا امنیت، رفاه و آسایش در این خطه از کشور به بهترین وجه انجام شود.

وی افزود: باید مقدمات خدمات رسانی را در حق مردم این منطقه که در اقلیمی دور و با شرایط آب و هوایی ویژه قرار دارند را فراهم و با احترام، تکریم و عزت خدمتی متناسب با شأن را برای مردمان صبور و مرزدار آن ارائه کرد.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: با مهیا کردن زمینه‌های برادری، اخوت و بریدن دستان فتنه‌انگیز که سعی دارند شرایط منطقه را دستخوش اقدامات کور و بی‌ارزش قرار دهند، منطقه را به آنچه حق آن است رساند.

سردار احمدی‌مقدم اضافه کرد: به دلیل مرزی بودن این استان و کانون‌های مرزی این منطقه نسبت به سایر نقاط کشور از پیچیدگی بیشتری برخوردار است که بدون دخالت سربازان و مجاهدان و مرزداران و مردم امکان امنیت وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی در گرو امنیت است، گفت: امنیت مقدمه عدالت بوده و هر دو مقدمه رفاه و آبادانی است و مقوله امنیت زیرساخت توسعه در تمامی ابعاد است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: باید توجه داشت نخستین هدیه حکومت مصلح جهان، امنیت است که مقدمات دینداری را فراهم می‌سازد و این امر در کشور ما با همیاری بسیار مطلوب طیف‌ها و آحاد مختلف مردم و رهبری فرزانه و با همت نیروهای نظامی در حال انجام است.

سردار احمدی‌مقدم عنوان کرد: آنچه امروز در عراق توسط یک عده تروریست تکفیری به نام دین در حال انجام است صرفا با هدف ضربه زدن به جهان اسلام و مخدوش کردن چهره اسلام در نزد جهانیان است.

وی گفت: کجای اسلام این توحش و وحشیگری که این جانی‌ها انجام می‌دهند را تایید می‌کند که خود حکم داده و اجرا می‌کنند و تصاویر آن را به عمد در فضاهای رسانه‌ای و مجازی نشر می‌دهند و دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: پشت صحنه تروریست‌های عراق افسران بعثی، شکست خوردگان جنگ سوریه، دلارهای نفتی، سرویس‌های اطلاعاتی و کشورهای مرتجع منطقه قرار دارند تا با کشاندن دامنه درگیری‌ها تفرقه را در منطقه برافروخته نگاه دارند و بی‌شک منافع آنها در گرو این مسئله است.

سردار احمدی‌مقدم افزود: در ایران اسلامی به دلیل هوشیاری رهبری آگاه، اتحاد مردم شیعه و سنی و اقوام، دشمن که برای خود برنامه‌های مختلفی ریخته بود با بن بست مواجه شد.

وی اضافه کرد: باید هوشیار بود و دقت کرد چراکه دشمن بیکار نیست و نمی‌تواند تحمل کند امنیت کنونی که در سیستان و بلوچستان حاکم شده است و هر از گاهی از طریق عوامل خودفروخته اقداماتی انجام می‌دهند که جز رسوایی آنان چیز دیگری ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌های مرزی در سیستان و بلوچستان خوشبختانه امروز هیچ نقطه ناامنی در آن وجود ندارد و سرمایه‌گذاران به راحتی می‌توانند در هر کجای استان به فعالیت بپردازند.

سردار احمدی‌مقدم بیان کرد: امروز سیستان و بلوچستان در کانون توجه و در نقطه اوج قرار گرفته که باید قدردان این نعمت بود و دقت کرد تا مانعی ایجاد نشود که در مسیر توسعه و شکوفایی منطقه خلل ایجاد کند.

وی گفت: حمایت برخی کشورهای مرتجع با تابلوی حمایت از اهل سنت در عراق، سوریه و سایر مناطق سنی نشین جز آوارگی و مبدل شدن کانون مجادلات ناامن چیز دیگری را در بر نداشته است.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: با همکاری شورای تامین، علما، ریش سفیدان، سران قبائل و طوایف، دستگاه قضایی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای انتظامی تلاش شود تا شرایط مطلوب گذشته با حضور فرمانده جدید انتظامی استان شکل شتابی و افزایشی رو به رشد خود را ادامه دهد.

احمدی‌مقدم اضافه کرد: باید چهره واقعی استان به همگان معرفی شود تا شرایط و زمینه در حوزه معادن، منابع، صنعت، گردشگری و تجارت قانونی مرز رونق گرفته و موتور توسعه در منطقه با شتاب حرکت کند.

وی گفت: دشمن هر از گاهی به حربه نخ‌نمای مذهب به مناطق مرزی ورود پیدا می‌کند و با برانگیختن سعی دارد تا اقوام را از هر طیف تحت‌الشعاع قرار دهد که خوشبختانه با درایت مردم در نقاط مرزی ناکام مانده است، هدف آنان نه هویت و نه مذهب بلکه اختلاف است.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: استکبار ارزش‌های ایران اسلامی و جهان اسلام را هدف قرار داده و علما و مردم هوشیار به آنچه که دشمن برای آنها تدارک دیده با درایت آنان را ناکام گذارده‌اند و این عصبانیت دشمنان را برانگیخته است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: