جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 خرداد 1393     
سازگار بودن سیاست های زیست محیطی شهرداری با مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه پارلمان شهرداری نیوز، شهبازحسن پوربیگلری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص حمایت مجلس از سیاست های زیست محیطی شهرداری تهران گفت: توسعه مترو ، گسترش BRT و دوچرخه سواری از مواردی است که به دلیل سازگار بودنش با سیاست های زیست محیطی شهرداری ، همواره مورد توجه ویژه مجلس شورای اسلامی بوده است .

شهبازحسن پوربیگلری در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز در خصوص توجه مجلس به امر سیاست گذاری های محیط زیست مدارانه گفت: خوشبختانه با وجود فراکسیونی تحت عنوان فراکسیون محیط زیست در مجلس که یکی از فراکسیون های فعال در مجلس می باشد با ریاست آقای تابش نشان دهنده اهمیت و جایگاه ویژه محیط زیست پایدار و مدیریت شهری در مجلس شورای اسلامی دارد.

وی در ادامه افزود: تا پایان سال این فراکسیون نشست های مهمی را با محوریت بحث ایجاد محیط زیست پایدار با سازمان محیط زیست داشته است ، یکی از موضوعاتی که در زمینه رسیدن به محیط زیست پایدار باید مورد توجه قرار گیرد ، موضوع گسترش تجارت الکترونیک است ، از جمله برنامه های این کمیسیون خدمت به محیط زیست وگسترش تجارت الکترونیک است.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته 5 میلیون نفر برای ارائه اظهارنامه مالیاتی به اداره امور مالیاتی مراجعه داشته اند گفت : چنانچه قرار باشد هر کدام از این افراد برای انجام این کار ، همه روزه به اداره مربوطه مراجعه کنند نیاز به 20 میلیون کاغذ و صرف هزینه زیاد برای جابجایی 5 میلیون نفر در یک روز و تردد بی مورد خواهد بود. بنابراین لزوم توجه به ارائه خدمات الکترونیک بسیار با اهمیت است.

حسن پوربیگلری در خاتمه خاطر نشان کرد: داشتن یک محیط زیست پایدار، نیاز بدیهی یک جامعه بشری سالم و با نشاط است ، لذا امیدواریم همکاری های موثر میان فراکسیون محیط زیست مجلس با سازمان محیط زیست صورت پذیرد، البته مجلس تا کنون ثابت کرده که همکاری خوبی در زمینه ایجاد زیر ساخت های قانونی محیط زیست پایدار و همکاری با مدیریت شهری تهران داشته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: