جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 خرداد 1393     
حل مشکلات احتمالی توسط مدیریت جهادی

 

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهرداری منطقه 22 بعنوان اولین منطقه در میان مناطق 22 گانه، در راستای نیل به اهداف سازمانی و تحقق مدیریت جهادی با رویکرد دانش محور، اولین اردوی جهادی را با موضوع بررسی مسائل و مشکلات احتمالی موجود در نواحی 4 گانه و در سطح کارشناسان و ادارات نواحی برگزار کرد.

هم اکنون کارگروه های شهرسازی و معماری، فنی و عمران و ترافیک ، اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری و فضای سبز در منطقه تشکیل شده تا قطب تفریحی گردشگری تهران بعنوان منطقه پایلوت تهران در اجرای طرح جهادی، با عزمی جزمتر از پیش و با ارائه راهکارهای اصولی در خصوص رفع مشکلات شهروندان گام بردارد.

مولایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : « اولین دوره اردوی جهادی منطقه 22، در راستای ارتقای دانش و مهارت کارکنان، تشریک مساعی در رفع موانع و مشکلات موجود در نواحی 4 گانه همچنین بررسی چالشها و مشکلات منطقه و افزایش مهارتهای فردی و جمعی با مشارکت ادارات نواحی و کارشناسان مربوطه و در قالب کارگروههای تخصصی نواحی در 4 موضوع با عناوین شهرسازی و معماری، فنی و ترافیک، فرهنگی اجتماعی و خدمات شهری و فضای سبز برگزار شد. »

وی افزود: « هر کارگروه شامل 14 نفر متشکل از روسای ادارات نواحی 4 گانه، 2 کارشناس از هر ناحیه و مسئول مالی و معاون ناحیه است. این کارگروهها با هدف افزایش مهارتهای فردی و جمعی در کار گروهی و حل مسئله با استفاده از خردجمعی، جلسات خود را در نواحی پیگیری کرده و ضمن ترسیم و بیان موقعیت و وضع موجود ، مسائل و مشکلات مختلف منطقه را از زاویه و نگاه نواحی به عنوان اولین سطح اجرایی شهرداری منطقه مورد بررسی قرار دادند. همچنین طی این برنامه، چالشها و موانع ارزیابی و برخی راهکارهای کاربردی در زمینه مسائل مطرح شده نیز تدوین و در قالب پاورپوینت گردآوری شد. »

شهردار منطقه 22 در تشریح چگونگی ارائه این گزارشها در روز برگزاری اردوی جهادی گفت: « موضوعات بررسی و جمع آوری شده توسط کارگروهها در قالب یک پنل مشتمل بر رییس و اعضای آن که همان اعضای کارگروهها بودند در حضور شهردار و مدیران ارشد منطقه و دیگر کارکنان ارائه و با توجه به طرح مباحث کارشناسی از سوی  پنل و انجام پرسش و پاسخ، فضای کاملا تعاملی و کارشناسی در جلسه حاکم شد.»

وی در پایان گفت: " تمامی مراحل برگزاری اردو، برگزاری جلسه توجیهی، برگزاری کارگروههای نواحی و برپایی اردوی یک روزه مستند سازی شده و خروجی آن در قالب گزارش مکتوب به شهرداری تهران منعکس خواهد شد. »

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: