جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 خرداد 1393     
نشست مدیران بافت های فرسوده کلان شهرها به میزبانی تهران برگزار می شود

به گزارش شهرداری نیوز بیستمین نشست مدیران بافت فرسوده شهرداری های کلان شهر های کشور به میزبانی سازمان نوسازی شهر تهران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 28 و 29 خردادماه برگزار خواهد شد.

مهدی خداپرست، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران - در این باره گفت: این نشست به منظور هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص مباحثی از جمله بررسی راه های تعامل بیشتر میان دولت و شهرداری ها در راستای احیاء و نوسازی بافت های فرسوده و خلاء های قانونی موجود، بررسی اقدامات شهرداری های کلان شهرها در خصوص اجرایی شدن مفاد ماده 171 قانون برنامه پنجم توسعه کشور، بررسی و دریافت پیشنهادات کلان شهرها در خصوص بررسی ظرفیت های قانون حمایت از احیاء، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری، تدوین احکام برنامه ششم توسعه کشور در مورد حمایت از این قانون و ... در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 28 و 29 خردادماه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست معاونین و مدیران وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور و همچنین مدیران نوسازی بافت های فرسوده کلان شهرهای ارومیه، اصفهان، اهواز، تبریز، رشت، زاهدان، شیراز، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، مشهد و همدان حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است نوزدهین نشست مدیران بافت فرسوده شهرداری های کلان شهر های کشور اردیبهشت ماه سال گذشته در شهر کرمان برگزار شده بود




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: