جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 خرداد 1393     
احداث پل تقاطع بزرگراه شهید حکیم با خطوط مترو تهران - کرج

 

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز عملیات اجرایی احداث پل تقاطع ادامه بزرگراه شهید حکیم با خطوط مترو تهران- کرج در پروژه تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی 2 خبر داد. 

مهندس محمدحسن وساق ضمن اعلام خبر فوق افزود: طی روزهای اخیر شرکت مترو مجوز ورود به حریم ریلی خود را به مجری پروژه کاروانسراسنگی 2 داده است. در حال حاضر تفکیک حریم خطوط مترو با کارگاه احداث پل، به وسیله دیوارهای پیش ساخته بتنی ادامه دارد تا در نهایت کار خاکبرداری و اجرای شمع ها آغاز شود. 

وی با اشاره به تولید تیرهای فلزی عرشه پل تقاطع ادامه بزرگراه شهید حکیم با خطوط مترو تهران- کرج و انتقال آن به کارگاه پروژه یادآور شد: امکان فعالیت عمرانی روی خطوط مترو تنها در ساعات محدودی از شبانه روز امکان پذیر است. 

مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش های پروژه اظهار داشت: هر 3 پل صندوقه ای تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی 2 شامل پل‌های ‌اصلی روی آزادراه تهران- کرج و همچنین پل‌جهتی غرب به شمال، متعاقب اجرای عملیات کشش کابل ها در حال اجرای اقدامات تکمیلی هستند تا برای ایزولاسیون و اجرای روکش آسفالت آماده شوند. 

به گفته وی، تلاش برای تکمیل رمپ ها و مسیرهای دسترسی پروژه از دیگر فعالیت هایی است که این روزها در کارگاه پروژه تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی 2 با جدیت دنبال می شود. 

گفتنی است تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی2 وظیفه برقراری ارتباط ادامه بزرگراه شهید حکیم و تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی1 با آزادراه تهران- کرج را بر عهده دارد. بهره برداری از این پروژه علاوه بر تکمیل حلقه بزرگراهی در محدوده غرب پایتخت، کمک شایانی به کاهش بار ترافیک در محورهای بزرگراهی این محدوده خواهد کرد. پیشرفت این طرح راهگشای عمرانی از مرز 85 درصد فراتر رفته است. 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: