جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 خرداد 1393     
آموزش چهره به چهره بازیافت ویژه صنوف

 

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 19 از برگزاری آموزش چهره به چهره بازیافت ویژه صنوف این منطقه خبر داد.

سعید دادپور مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 19 گفت: اجرای طرح آموزش چهره به چهره بازیافت ویژه صنوف نواحی پنجگانه و محلات 13گانه منطقه 19 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه9 قرار دارد. 

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقا سطح آگاهی و آشنایی شهروندان با تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تراز مبدا در دست اجرا است. 

دادپور اظهار داشت: در این طرح کارشناسان بازیافت منطقه 19 با حضور در محلات 13گانه منطقه 19 اقدام به اموزش شهروندان پیرامون مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدا خواهند کرد. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آموزش چهره به چهر بازیافت ویژه صنوف در محلات 13گانه منطقه8 19 برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی بازیافت توزیع اقلام آموزشی بازیافت، سی دی، بروشور، کتابچه و پکیجهای آموزشی بازیافت از اقدامات اجرایی این طرح است. 

دادپور خاطر نشان کرد: نمایش تئاتر عروسکی موزیکال بازیافت در مهد کودکها، خانه‌ها، اسباب‌بازی و مراکز پیش دبستانی محلات 13گانه منطقه 19 برپایی نمایشگاه بهترینها از دور ریختنی‌ها در محلات 13گانه منطقه 19 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: