جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 26 آذر 1394     
منوعیت تردد وسایط نقلیه سنگین در محور هراز

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز، رئیس گروه کنترل و عملیات پلیس راه کشور با اشاره به وضعیت ترافیکی در کشور گفت: در حال حاضر باند جنوبی آزادراه تهران _ کرج و کرج _ قزوین ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ اسفندی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: همچنین سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

وی با اشاره به محدودیت تردد افزود:هم اکنون تردد انواع کامیون ها و تریلراز محور کرج _ چالوس ممنوع می باشد.

رئیس گروه کنترل و عملیات پلیس راه کشور در ادامه خاطرنشان کرد: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 27 آذر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا 23 همان روز از 15کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

اسفندی با اشاره به ممنوعیت تردد از محور هراز گفت: تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت  8 الی 24  روزهای چهار شنبه ، پنج شنبه و جمعه در تاریخ های 25 ، 26 و 27 آذر ماه از محورهراز ممنوع است.

وی تصریح کرد: همچنین تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 8 الی 24  روز جمعه 27 آذر ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.

رئیس گروه کنترل و عملیات پلیس راه کشور با اشاره به ممنوعیت تردد در محورهای کشور گفت: در حال حاضر محور پونل _ خلخال و شمشک _ دیزین به علت عدم ایمنی در تردد و محور مهران _ ایلام از ساعت 15:40 روز چهارشنبه 25 آذر ماه به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

اسفندی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: