جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 26 آذر 1394     
پل های هوایی سطح منطقه 7 نورپردازی شد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از نورپردازی پل های روشندلان، سیدخندان، مسیل باختر، اتوبان امام علی (ع)، زیرگذر امام حسین (ع) و میدان سبلان با هدف ارتقاء زیبایی منظر شهری و بهبود وضعیت نمای پل‌ها به ویژه هنگام شب خبر داد.

محمد علی شعبانی گفت: این پروژه به منظور افزایش پویایی و چشم انداز‌های بصری، افزایش دید رانندگان در هنگام شب و ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه نورپردازی این پل ها با استفاده از پروژکتورهای LED و به صورت نور در روز انجام شد، تصریح کرد: ارتقای کیفیت بصری در شهر، ایجاد جلوه های ویژه با نور، تفاوت چشم انداز شهر در روز و شب، زنده نگه داشتن فضاهای شهری، افزایش ضریب حس اطمینان و کاهش جرایم از جمله اهداف مهم هنر نورپردازی است که در این طرح مدنظر قرار گرفته است.

معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اجرای طرح حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی های بصری نماهای شهری در نواحی پنجگانه این منطقه، اظهار کرد:  به منظور رسیدگی به درخواست های شهروندان و تسهیل تردد عابران پیاده و وسائط نقلیه، طرح حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی های بصری در نواحی پنجگانه در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه  حذف زوائد نما و کف، جمع آوری تابلو ها و بنر های غیرمجاز و همچنین جمع آوری سایبان اصناف و ... از جمله اقداماتی است که انجام می شود، تصریح کرد: تنها با حذف زوائد بصری  می توان تا حد زیادی از اغتشاشات شهر کاست و چهره شهر را بهتر کرد.

  شعبانی در ادامه خاطر نشان کرد: داشتن شهری زیبا در گرو جمع آوری و حذف زوائد نما و پاکسازی نمای ساختمانها بوجود می آید و با توجه به وجود آلودگی های بصری از جمله موانع فیزیکی و زوائد نما، اداره زیباسازی منطقه 7 توسط عوامل نواحی اقدام به حذف و جمع آوری زوائد نما و موانع فیزیکی نمود تا در جهت بهسازی نمای شهری گام برداشته باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: