جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 آذر 1394     
احداث 8 پهلوگاه توقف اضطراری در مسیر بزرگراه شهید لشگری

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 ، از ساماندهی و انجام اقدامات ترافیکی در سطح بزرگراه های این منطقه ، به منظور ایمن سازی و نگهداشت این محورها ، طی چهار ماه گذشته خبر داد .  

غلامحسین سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه با اعلام خبر فوق گفت : احداث 8 پهلوگاه توقف اضطراری در مسیر بزرگراه شهید لشگری، از جمله اقدامات ترافیکی صورت گرفته از سوی این معاونت، در راستای کاهش میزان وقوع تصادفات احتمالی میان خودروهای عبوری با خودروهای متوقف در حاشیه بزرگراه مذکور بوده است .

وی در راستای ساماندهی ترافیکی محورهای بزرگراهی این منطقه ؛ از عملیات نصب 10 عدد تابلوی دروازه ای در مسیر بزرگراه های آزادگان و شهید لشگری و همچنین جانمایی چراغ های سولار ترافیکی ، در مسیرهای دسترسی تندرو به کندرو و بالعکس بزرگراه شهید لشگری خبر داد و افزود : اجرای حدود 100 کیلومتر طول خط کشی از نوع گرم در مسیرهای تندرو بزرگراه های فتح و شهید لشگری، از دیگر اقدامات انجام شده در جهت بهسازی بزرگراه های سطح منطقه است.

سلمانی در ادامه با اشاره به اقدامات ترافیکی اجرا شده به منظور کاهش میزان تصادفات احتمالی در معابر بزرگراهی سطح منطقه، عنوان کرد: این معاونت، تعداد 8 دوربین کنترل سرعت را در مسیر بزرگراه های محدوده منطقه نصب نموده تا بدین وسیله، رانندگان وسایل نقلیه عبوری دقت نظر بیشتری در رعایت سرعت مطمئنه خود به هنگام حرکت در محورهای بزرگراهی داشته باشند.

به گفته معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 21، در راستای کاهش تأخیرات ترافیکی و زمان سفر برای رانندگان وسایل نقلیه عبوری، این معاونت عملیات نصب تابلوهای متغیر خبری ( VMS ) در مسیر بزرگراه آزادگان را در دستور کار خود قرار داده تا بدین وسیله، اطلاعات همزمان از وضعیت ترافیکی معابر فرادست، در اختیار رانندگان وسایل نقلیه قرار گیرد که این امر می تواند در هدایت رانندگان به مسیرهای مناسب و کم تردد نقش مؤثری داشته باشد .

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: به منظور جلوگیری از تردد عرضی عابرین پیاده در رفیوژ میانی بزرگراه آزادگان ، در طول 3 کیلومتر از مسیر این بزرگراه ، نرده های حفاظ سمبولیک نصب شده که این اقدام تاکنون، تأثیر بسزایی در کاهش چشمگیر تصادفات مستقیم وسایل نقلیه با عابرین پیاده، داشته است .

وی در راستای ساماندهی تجهیزات ترافیکی و ایمن سازی محورهای بزرگراهی سطح منطقه؛ ایجاد همکاری و مشارکت میان عوامل اجرایی این معاونت و حوزه معاونت اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را بسیار مؤثر دانست و عنوان کرد: کلیه ی موارد یاد شده، با همکاری و تعامل سازنده میان شهرداری منطقه 21 با حوزه معاونت اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و با هدف ارتقاء سطح امنیت تردد شهروندان و کاهش میزان وقوع تصادفات احتمالی در محورهای بزرگراهی سطح منطقه انجام گرفته است.

سلمانی در پایان، با اشاره به اینکه اجرای اقدامات ترافیکی فوق، تأثیر بسزایی در کاهش میزان تصادفات محورهای بزرگراهی سطح منطقه داشته است، این اقدامات را گامی مهم و اساسی در راستای تحقق اهداف کلان مدیریت شهری، به منظور ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان دانست.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: