جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 آذر 1394     
نصب تابلوهای آموزشی در سرپناه های ایستگاه اتوبوس سطح منطقه دو

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه دو تهران از نصب تابلوهای آموزشی در سرپناه های ایستگاه اتوبوس این منطقه خبر داد.

حمیدرضا رنجبر گفت: در راستای ترویج فرهنگ ترافیک و تشویق هرچه بیشتر شهروندان محترم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه دو به عنوان یکی از معاونت های پیشرو در این زمینه، اقدام به نصب دهها تابلوی آموزشی با طرح های متنوع و جذاب خصوصاً برای کودکان و نوجوانان عزیز در سرپناه های ایستگاه اتوبوس سطح منطقه دو کرده است.

وی به تجهیز سرپناه های ایستگاه اتوبوس محورهای بلوار مدیریت و کوی فرهنگ به سیستم  خورشیدی نیز اشاره کرد و گفت: در راستای افزایش رفاه حال شهروندان محترم و ترغیب هرچه بیشتر آنان به استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه دو اقدام به تجهیز سرپناه های ایستگاه اتوبوس محورهای بلوار مدیریت و کوی فرهنگ واقع در ناحیه یک به سیستم روشنایی خورشیدی (سولار) کرده است.

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه دو تهران مرمت نرده های رفیوژ میانی بزرگراه شهید چمران در محدوده منطقه دو را از دیگر اقدامات صورت گرفته ترافیکی  این منطقه بر شمرد.

رنجبر در ادامه افزود: باتوجه به فرسودگی بخشی از نرده های رفیوژ میانی بزرگراه شهید چمران و تخریب جزیی قسمت های از آن در اثر برخورد خودروها و تصادفات، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه دو در راستای ایمنی تردد و جلوگیری از عبور نامناسب عابرین از عرض بزرگراه اقدام به مرمت و نوسازی نرده های بزرگراه مذکور حد فاصل پل ملاصدرا تا پل مدیریت کرده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: