جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 آذر 1394     
جانمایی و استقرار 260 مخزن جدید 1100 لیتری جمع آوری پسماند تر در معابر منطقه 21

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 ، از جانمایی و استقرار 260 مخزن جدید 1100 لیتری و همچنین نوسازی و تعمیرات 140 مخزن جهت جمع آوری پسماندهای تر از سطح معابر این منطقه خبر داد.

افشین سارویی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن اعلام این خبر گفت : با توجه به گذشت 10 سال از اجرای طرح رفت و روب و پاکسازی شهر به وسیله ی اداوات مکانیزه و جایگزینی آن به جای شیوه ی سنتی ، تمامی تلاش ما در راستای کیفی سازی این فرایند برای جلب رضایت هر چه بیشتر شهروندان است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 با اشاره به کنترل مستمر مخازن پسماندهای تر در حاشیه ی معابر و رفع نواقص جهت حفظ و نگهداشت مخازن اظهار داشت : به همین منظور در معابر سطح منطقه 21 ، 260 مخزن جدید 1100 لیتری جانمایی و استقرار یافته و همچنین 140 مخزن نیز نوسازی و تعمیرات اساسی شده اند.

سارویی همچنین افزود : جهت رفع و کاهش مشکلات و معضلات زیست محیطی ناشی از حجم تولید انواع زباله در شهر تهران و همچنین حفظ و ارتقای سطح بهداشت عمومی ، حوزه ی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 ، اقدام به شستشوی مخازن پسماند های تر به صورت مکانیزه و در بازه های زمانی معین به صورت مستمر می کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : طبق دستورالعمل های ابلاغی از سوی حوزه ی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ، مخازن پسماند های تر در نیمه ی اول سال با توجه به فصل گرما ، 6 بار در ماه و در نیمه ی دوم سال با توجه به سرما و کاهش دما ، 4 بار در ماه مورد شست و شو و پاکیزه سازی قرار می گیرند.

سارویی در پایان تصریح کرد : کلیه اقدامات مذکور در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به شهروندان انجام می شود تا در نهایت شاهد شهری آرمانی و زیبا با شهروندانی پویا و شاداب باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: