جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 آذر 1394     
از میهایلوویچ ناامید شده‌‌ام

تسنیم: به دنبال تساوی بدون گل میلان برابر هلاس ورونا در ورزشگاه سن‌سیرو، گفته شده است که مسئولان باشگاه میلان برای سرمربی خود، سینیشا میهایلوویچ ضرب‌الاجلی دو هفته‌ای برای پایان دادن به روند ناکامی‌های تیم تعیین کرده‌اند و این بدان معناست که این مربی صرب در دو بازی آخر روسونری در سال 2015 باید نظر مالک و اعضای هیئت مدیره باشگاه را جلب کند، وگرنه اخراج خواهد شد.

در همین حال خبرگزاری رسمی ایتالیا، آنسا، خبری به نقل از برلوسکونی منتشر کرده است که برکناری سرمربی پیشین سامپدوریا را بیشتر محتمل جلوه می‌دهد.

برلوسکونی در گفت‌و‌گویی که با آنسا داشت، تأکید کرد: نتایج میلان در این فصل مرا ناامید کرده است. این تیم راه و فرمول کسب پیروزی را نمی‌داند.

خبرگزاری آنسا در گزارش‌های بعدی خود ادعا کرده است که نخست وزیر پیشین ایتالیا حاضر نشده ناکامی‌های اخیر تیمش را به گردن داوران بیندازد و بخش زیادی از مشکلات میلان را به میهایلوویچ ربط داده است.

میلان تابستان امسال سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای تقویت خود با خرید بازیکنانی مانند کارلوس باکا، آلسیو رومانیولی و آندره‌آ برتالوچی انجام داد، اما با این حال در این فصل بعد از گذشت 16 هفته با 11 امتیاز اختلاف نسبت به اینتر صدرنشین در رده هفتم جدول قرار دارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: