جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 آذر 1394     
گام بعدی خودروسازان برای فروش اقساطی خودرو در بازار

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت : خودروسازان باید همانند شرایط تسهیلاتی که دولت برای متقاضیان خرید خودرو در نظر گرفت اقدام به فروش  اقساطی خودرو نمایند تا بازار خودرو از شرایط رکود حاکم خارج شود.

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز ، راهکار وضعیت فعلی بازار خودرو را فروش اقساطی شرکتهای خودروسازان با نرخ تسهیلات بانک مرکزی دانست و افزود :  در صورتی که  خودروسازان اقدام به فروش اقساطی نمایند قطعا بازار خودرو نیز از آمادگی کافی برای خرید برخوردار است  .

وی تصریح کرد : البته همزمان با فروش اقساطی شرکتها نیز ضرورت دارد تا دولت در جهت خروج خودروهای فرسوده و تقویت ناوگان حمل و نقل تسهیلاتی را مجددا ارائه کند چرا که تسهیلاتی که در ماه گذشته ارائه شد هدفمند نبود و هیچ کمکی به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نکرد.

وی خاطر نشان کرد : در صورتی که ناوگان حمل و نقل عمومی در بسته حمایتی دولت هدفگذاری می گردید قطعا دولت بهتر می توانست هزینه کند و از شرایط موجود بهره برداری لازم را نماید.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر کاهش توان مالی مصرف کنندگان در وضعیت موجود بازار خودرو ، گفت : استقبالی که از طرح خرید تسهیلاتی خودروسازان صورت گرفت نشان داد که  مشکل اصلی متقاضیان خرید و عدم خرید خودرو کاهش توان مالی مصرف کنندگان است از این چنانچه تسهیلاتی در قالب وام اختصاص یافته و یا شرایط فروش اقساطی فراهم شود  بازار خودرو با اقبال متقاضیان مواجه شده و از شرایط کنونی خارج خواهد شد.

قادری تاکید کرد : البته با شرایط پیش آمده و همکاری هایی که در آینده نزدیک در صنعت خودرو صورت خواهد گرفت قطعا گام بعدی خودروسازان توجه جدی به کیفیت باید باشد تا بتوانند در شرایط جدید امکان رقابت و فعالیت را داشته باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: