جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 آذر 1394     
ایمن سازی خطوط حمل ونقل عمومی در شمال شرق تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از ایمن سازی 94 کیلومتر از مسیر خطوط بی.آر.تی بزرگراه های امام علی(ع) و رسالت خبر داد.

مهدی اناری معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4، گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد عابران پیاده و همچنین تسریع در تردد اتوبوس های تندرو، عملیات اجرایی خط کشی محوری با رنگ زرد (سرد) به طول 94 کیلومتر مسیر رفت و برگشت در خطوط 3،5،9 اجرایی شد.

وی افزود: همچنین در این راستا ضمن رنگ آمیزی و بهسازی گاردریل های محدوده بزرگراه رسالت، نسبت به لکه گیری و همسطح سازی محل تردد عابران پیاده در ایستگاه ها در بزرگراه رسالت اقدام شد.

اناری خط کشی و کانالیزه کردن مسیرتردد اتوبوس های تندرو را از دیگر اقدامات این معاونت عنوان کرد و گفت: همزمان با تشکیل گشت های ترافیکی در سطح منطقه و رصد خطوط بی آرتی، مسیر عبور و مرور اتوبوس ها با اجرای طرح های ترافیکی کانالیزه شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در ادامه ایمن سازی ورودی ها و خروجی های بزرگراه شهید صیاد شیرازی خبر داد و گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی در بزرگراه شهید صیاد شیرازی کلیه جناقی ها خروجی و ورودی به بزرگراه به چراغ راهنمایی چشمک زن مجهز شد.

گفتنی است اجرای این طرح ها، ضمن روانی ترافیکی، کاهش تصادفات رانندگی را به دنبال خواهد داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: