جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 آذر 1394     
قرارداد ساخت مسیرهای دوچرخه سواری دوبی امضا شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل و جاده دوبی(RTA)  از امضای قرارداد ساخت مسیرهای دوچرخه سواری در پنج منطقه مسکونی امارات خبر داد.

مسیرهای 57 کیلومتری در الورقاء، مشرف، مردف، المزهر و الخوانیج در دوره ای 12 ماهه ساخته شده و هزینه ای در حدود 21 میلیون دلار خواهند داشت.

مدیر کل و رئیس هیئت اجرایی RTA، Mattar Al Tayer گفت: "اولین پروژه این قرارداد با هزینه 14.15 میلیون دلار، ساخت مسیر دوچرخه سواری 32 کیلومتری در مشرف، مردف، المزهر و الخوانیج به همراه سه پل برای استفاده مشترک دوچرخه سواران و عابران پیاده در الخوانیج را شامل می شود."

وی افزود: "پروژه های دیگر این قرارداد شامل ساخت مسیر دوچرخه سواری 25 کیلومتری در الورقاء به همراه پلی برای دوچرخه سواران و عابران پیاده در Tripoli Road با هزینه ای بالغ بر 7.53 میلیون دلار است."

Al Tayer اظهار داشت: "این مناطق بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله تراکم جمعیت، درخواست دوچرخه سواران و عابران پیاده، مناطق اطراف، مناسب بودن مکان ها و موانع موجود و ایمنی ترافیک انتخاب شده اند. هم چنین این مسرها طوری طراحی شده اند که امنیت و ایمنی را برای دوچرخه سواران فراهم کنند."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: