جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 آذر 1394     
رونمایی از برنامه 30 ساله حمل و نقل در نوادا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مقامات گردشگری در جنوب نوادا از برنامه حمل و نقل چند بیلیون دلاری رونمایی کردند که می تواند طی ده های آینده بهبود قابل توجهی را برای روش های جابه جایی مردم در لاس وگاس در پی داشته باشد.

این برنامه شامل ساخت یک سیستم ریلی نیز می شود. این برنامه حمل و نقل 30 ساله که توسط کمیسیون حمل و نقل منطقه ای اعلام شده شامل راه آهن در بخش های پر رفت و آمد، مونوریلی که مراکز تجاری بزرگ را به یک دیگر متصل می کند و اصلاحات جاده ای متعدد در کنار پروژه هایی دیگر است.

هدف از این برنامه پیش گیری از ایجاد مشکلات در جاده های اطراف لاس وگاس به خاطر رشد مهاجرت و جمعیت طی سال های آینده است. این برنامه هم چنین به تنوع اقتصادی و نگه داشتن جنوب نوادا در سطح دیگر مناطقی که سرمایه گذاری های عظیمی در حمل و نقل عمومی کرده اند، کمک خواهد کرد.

این برنامه هزینه بسیار بالایی دارد. این برنامه حتی بدون در نظر گرفتن بودجه لازم برای ساخت و نگهداری سیستم ریلی، هزینه ای در حدود 7 تا 12 بیلیون دلار خواهد داشت.

بخش اعظمی از این هزینه توسط بودجه های بومی از جمله درآمد کرایه ها و مالیات فروش کمیسیون حمل و نقل تامین خواهد شد. اما هنوز مشخص نیست که تمام این بودجه چطور تامین می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: