جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 خرداد 1393     
زیر ساخت حمل و نقل عمومی در جنوب تهران به خوبی فراهم شده است

به گزارش شهرداری نیوز شهردار منطقه 20 در اولین اردوی جهادی مدیران 20 محله این منطقه، از واگذاری خانه های دوچرخه به آنها خبرداد.

 منصور کتانباف با اشاره به اینکه از این پس به صورت مستمر و هر پانزده روز با مدیران محله نشستی در قالب اردوی جهادی نیم روزه خواهد داشت گفت: با توجه به اینکه زیرساخت های لازم در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی در شهر تهران و به ویژه در این منطقه جنوبی طی سال های اخیر به خوبی فراهم شده است که ترویج فرهنگ استفاده از این زیرساخت ها در دستور کار مدیریت شهری در سال جاری قرار دارد.

کتانباف بر مشارکت مدیران محله در جهت ترویج و ترغیب شهروندان برای استفاده از امکانات عمومی در جهت صرفه جویی در هزینه های ملی تاکید کرد و افزود: با تکیه بر توان و ظرفیت سرمایه های ارزشمند اجتماعی در محله ها، مدیریت شهری آمادگی لازم برای واگذاری خانه های دوچرخه به مدیران و سراهای محله را دارد و مقدمات آن برای این واگذاری انجام شده است.

وی نوسازی بافت فرسوده را نیز از اولویت های مدیریت شهری در سال جاری برشمرد و اظهار داشت: به دنبال سلسله جلسات و کارگاه های آموزشی که این زمینه برپا شده، هزار و سیصد و پنجاه و چهار پلاک با هدف تجمیع، در مسیر مذاکره و توافق قرار گرفته است که این مهم با مشارکت و همکاری بیش از پیش شما معتمدان محلی میتواند تسریع شود.

شهردار منطقه 20 به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر خدمت جهادی و خالصانه نیز اشاره کرد و گفت: خدمت جهادی یعنی اینکه کارها را به صورت دلی پیش ببریم، با انگیزه الهی و اعتقاد به اینکه شرایط را برای نسل آینده مهیا کنیم، به این ترتیب به سبک زندگی اسلامی و انقلابی خواهیم رسید که در مسیر منزلت و سعادتمندی شهروندان خواهد بود.

کتانباف حضور شهروندان در سراهای محله و فعالیت های فرهنگی این مرکز فرهنگی را پتانسیل ارشمندی برشمرد و گفت: حجاب و عفاف، آموزه های دینی و انقلابی و مسائل امور شهری نظیر تفکیک پسماند از مبداء، رعایت محیط زیست شهری و آموزش های شهروندی از مواردی است که در فعالیت های برنامه ریزی شده سراهای محله بایستی ترویج شود.

اولین اردوی جهادی نیم روزه مدیران محله که با حضور شهردار منطقه 20، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 و مدیران محله های 20 گانه تشکیل شد با نقطه نظرات معتمدان محلی در حالی پایان یافت که مدیر محله ابن بابویه گزارشی از فعالیت های کارآفرینی سرای محله ابن بابویه ارائه کرد که مورد تقدیر و تشکر اعضاء حاضر قرار گرفت




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: