جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 آذر 1394     
قالیباف در جشن بزرگ از خواستن تا توانستن:
تلاش می کنیم محدودیت جسمی به محرومیت تبدیل نشود

به گزارش شهرداری نیوز،شهردار تهران در جشن بزرگ از خواستن تا توانستن که به همت شهرداری پایتخت برگزار شده بود، گفت:شما معلولان عزیز نسبت به بقیه افراد جامعه از اولویت برخوردار هستید و سعی بنده به عنوان خدمتگزار شما در شهرداری تهران و همکارانم این است که محدودیت جسمی شما به محرومیت تبدیل نشود.

محمدباقر قالیباف در جشن بزرگ از خواستن تا توانستن که با حضور مرتضی طلایی، معصومه آباد، علی صابری و جمع کثیری از سازمان های مردم نهاد حوزه معلولان برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسب رسیدن ماه ربیع الاول اظهارداشت: از اینکه امشب در جمع شما شهروندان خوب و پرتلاش شهرمان هستم خوشحالم البته با وجود آنکه شما لطف داشتید و از اقدامات شهرداری تهران در حوزه معلولان اظهار رضایت کردید، باید اقرار کنم که آن کاری که در خور شأن شما و حق شماست هنوز به طور کامل انجام نداده ایم .

وی افزود: شما نسبت به بقیه افراد جامعه از اولویت برخوردار هستید و بنده به عنوان خدمتگزار شما در شهرداری تهران نتوانستم وظیفه ام را نسبت به شما عزیزان آن طور که مطلوبم است، انجام دهم.

شهردار تهران با بیان اینکه بنده و همکارانم باید سعی می کردیم تا محدودیت جسمی شما به محرومیت تبدیل نشود، تصریح کرد: من با ارتباط و تماس با شما عزیزان متوجه شدم که چگونه خودتان فرداً نقص فیزیکی خود را با تلاش، خلاقیت ، روحیه بالا و استعدادهایی که خداوند تبارک و تعالی به شما داده جبران و جایگزین می کنید.

قالیباف با اشاره به بازدید امروز خود از مرکز معلولان بیان کرد: در این مرکز که به همت شهرداری تهران افتتاح شد کودکی را دیدم که نه دست داشت ونه پا، اما از پله ها بالا می رفت و دراتاق خود تخت دوم را برای استراحت انتخاب کرده بود. زمانی که از او پرسیدم چطور با وجود محدودیت این اقدامات را انجام می دهد با صراحت گفت که با انتخابم تلاش می کنم تا بگویم قادر هستم .

وی ادامه داد: من وقتی این غیرت و خلاقیت را می بینم متوجه می شود این نقص فرد نیست و اگر محدودیت در برخی از زمینه ها به محرومیت تبدیل می شود، این نقص من شهردار و مدیریت شهری ماست .

شهردار تهران درواکنش به اظهار رضایت حضار نسبت به استفاده از وسایل حمل ونقلی که شهرداری در اختیار آنها گذاشته است، گفت: ما روزانه میلیون ها نفر را در شهر تهران جابه جا می کنیم این حق شهروندی شماست که به راحتی و آسانی جابه جا شوید واین موضوع از نظر من بسیار دارای اولویت است .

قالیباف افزود: این اطمینان را به یکایک شما، به ویژه پدر ومادرانی که با صبر و بردباری و با گذشت از توان روحی،روانی، جسمی و مالی خود در خدمت فرزندان معلولانشان هستید، می دهم که هیچ وقت شما را فراموش نخواهیم کرد و شما دراولویت ما در مدیریت شهری هستید . امیدوارم که بتوانم در خدمت شما باشم و خداوند نیز توفیق خدمت به شما را به ما بدهد .

در پایان این مراسم اعضای سازمان مردم نهاد بهشت امام رضا(ع) به دلیل در اختیار گذاشتن مکانی توسط شهرداری تهران از محمدباقر قالیباف تشکر کردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: