جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 آذر 1394     
پروژه متروی فرودگاه مهرآباد در ابتدای سال 95به اتمام می رسد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،شهردار منطقه 9 از اتمام پروژه متروی فرودگاه مهرآباد در ابتدای سال 95 خبر داد و گفت: این خط انشعابی از خط 4 مترو است و از ایستگاه بیمه آغاز می شود و در نهایت به ترمینال 4 و 6 فرودگاه ختم می شود.

علیرضا حسینی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در راستای تسهیل دسترسی شهروندان به فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: مدیریت شهری از ابتدای سال جاری اجرای عملیات عمرانی مربوط به احداث خط متروی ویژه فرودگاه مهرآباد را در دستور کار قرار داد. این خط انشعابی از خط 4 مترو است و از ایستگاه بیمه (بزرگراه شهید لشکری) آغاز می شود و پس از گذر از ایستگاه دوم یعنی ترمینال 1 و 2 به ترمینال 4 و 6 به عنوان ایستگاه سوم ختم می شود.

وی افزود: طول این خط حدوداً 2 کیلومتر است و عملیات عمرانی در دو بخش در حال اجرا است؛ بخش اول در حد فاصل بزرگراه شهید لشکری تا ترمینال 2 به طول 700 متر است و نزدیک به 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشت. بخش دوم نیز به طور 815 متر از حد فاصل ترمینال 1 و 2 تا ترمینال 4 و 6 تاکنون با پیشرفت حدود 80 درصدی همراه بود.

شهردار منطقه 9 با بیان اینکه طول هر ایستگاه به طور تقریبی 60 متر است، تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه قرار است در ابتدای سال 95 به بهره برداری برسد.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: